3D ul og ordinær ul?

Xena

September 2013 <3
Kan man si fra på første kontroll når man henviser til or ul at man vil heller bestille seg 3D et par uker senere og bruke det som or ul? (Og betale for det da selvsagt :) )

Og hvem her skal ta 3D?

Samboeren min sa i dag at han hadde så lyst til å reise på 3D så da gjør vi jo selvsagt det, det vil jo jeg og ;)
 
For da slipper vi kanskje 2 turer langt unna siden både 3D og sykehuset man blir henvist til ligger i samme by... :)
 
Eg vettkje om me bryr oss om 3d. Sist va eg øvebeviste om at det va gutt, hadde guttafølelse, og jordmora såg det veldig tydelig. Men vis vi ikke ser kjønne denne gangen, så frister det veldig med 3D ul etter ordinær ul. Tror kje me klare å venta til etter fødsel med å vite kjønnet! :p
 
Vi vil ikke vite kjønnet, vi vil bare se babyen i 3d :D
 
har jeg vært med begge mine og, men nå er det liksom greit :) kjæresten min har lyst på overraskelse og han er så med på dette svangerskapet at det blir liksom litt gøy at vi kan gå der sammen og tippe. De to foregående svangerskapene var jeg liksom alene (barnefar var ikke med på noe, ikke ul, ikke en eneste kontroll, ikke engang den ene fødselen og syntes egentlig bare alt jeg prata om var kjedelig, så da var det liksom jeg og babyen, og da ville jeg vite :) )
 
har jeg vært med begge mine og, men nå er det liksom greit :) kjæresten min har lyst på overraskelse og han er så med på dette svangerskapet at det blir liksom litt gøy at vi kan gå der sammen og tippe. De to foregående svangerskapene var jeg liksom alene (barnefar var ikke med på noe, ikke ul, ikke en eneste kontroll, ikke engang den ene fødselen og syntes egentlig bare alt jeg prata om var kjedelig, så da var det liksom jeg og babyen, og da ville jeg vite :) )

åhh, så å forstå!
Så kosligt da <3 <3 Min samboar har så lyst på jenta han denna gången, så aldri i live om han klare å venta. Han bli jo glad uansett da sjølsagt. hehe.
 
Kan man si fra på første kontroll når man henviser til or ul at man vil heller bestille seg 3D et par uker senere og bruke det som or ul? (Og betale for det da selvsagt :) )

Og hvem her skal ta 3D?

Samboeren min sa i dag at han hadde så lyst til å reise på 3D så da gjør vi jo selvsagt det, det vil jo jeg og ;)
Som jeg har forstått det er 3D mest ment som 'underholdning', og at de ikke leter etter avvik, men henviser deg videre om de skulle se noe. (Tr.heim). Så om du er intressert i å få en skikkelig utredning å ikke bare termin hadde jeg valgt ordinær (Og 3D :) )
 
Som jeg har forstått det er 3D mest ment som 'underholdning', og at de ikke leter etter avvik, men henviser deg videre om de skulle se noe. (Tr.heim). Så om du er intressert i å få en skikkelig utredning å ikke bare termin hadde jeg valgt ordinær (Og 3D :) )
Akkurat hva jeg skulle til å skrive! :)
 
Som jeg har forstått det er 3D mest ment som 'underholdning', og at de ikke leter etter avvik, men henviser deg videre om de skulle se noe. (Tr.heim). Så om du er intressert i å få en skikkelig utredning å ikke bare termin hadde jeg valgt ordinær (Og 3D :) )

leste at disse jeg skal til har svangerskapsoppfølging og fødselshjelp og er godkjent offentlig for det, så da tenkte jeg kanskje jeg kan få kombinert det ;)
 
leste at disse jeg skal til har svangerskapsoppfølging og fødselshjelp og er godkjent offentlig for det, så da tenkte jeg kanskje jeg kan få kombinert det ;)
Da er det mulig det holder med 3d da:) Spørr legen din om h*n anbefaller det :) Kjekt å slippe laange turer hvis du ikke har kjempelyst på to UL :) Men må du ikke inn i uke 17-18? Har lest og hørt at det er best med 3D når man er i uke 23-25 med tanke på bildene..
 
De fleste jeg vet om som har hatt 3d ul, har måttet ta vanlig itillegg.. men så er det jo slik at de "tingene de ser etter på ord UL, synns best, og bør sjekkes rundt uke 18 (16-20) mens 3d UL er best i uke 26 (24-28)
 
Back
Topp