Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
alt sto bra til med lillegutt og vi fikk fine bilder og videosnutter![]()
Åååå ♡♡♡ hvor langt er du på vei nå??
Nydelignå fikk su meg til å glede meg skikkelig til vi skal i vei! Du fikk jo gode bilder!
Her forventer jeg ikke såpass gode bilder siden morkaken ligger foran denne gangen.
Ja det er helt sprøtt at man faktisk ser hvordan de ser ut når de kommer til verden!25+2han er veldig lik storebroren sin! Utrolig at man kan se det på UL!!
![]()
Jeg hadde også morkaken foran de to første svangerskap, derfor tok jeg ikke 3D da, men hadde nok gjort det uansett den her gangen iom at dette blir sistemann i flokken på 3denne gangen har keg morkaken bak. Derfor kjenner jeg spark og bevegelser mye bedre denne gangen
kjempearti! Bare å glede seg!!
![]()
Ja det er helt sprøtt at man faktisk ser hvordan de ser ut når de kommer til verden!og gøy å se likheter med søsken
Jeg er så spent selv, skal i midten av september! Vi skal jo ikke vite kjønn, men er "redd" kanskje ansiktsformen avslører det. Ofte kan man jo se jente eller gutte ansiktmen man kan ta feil der også da
![]()
Hadde morkaken bak sist og kjente derfor mitt senere liv denne gangen (men fortsatt daglig fra uke 17 altså) - her er det heller ikke noe mindre liv pga morkake foranmeeeeget aktiv frøken!
Jeg drar ikke pga bildene denne gangen da (som sist). Nå er det mer et ønske om å få bekreftet atter en gang at alt står bra til
Ja ikke sant.. så er litt usikker på om jeg bør gjøre detJa ansiktet er ganske avslørende![]()