3D UL - Flere som skal?

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Jeg har veldig lyst å dra på 3D UL denne gangen også. Var i uke 27 siste og det er jo bare 3 uker til:O Tenkte og bestille hos meg og magen/kvinnedoktoren men det hører jo ikke sammen lengre og kvinnedoktoren er nå under Helsesenter1, i tilegg har dem gått opp over 200kr. Men han var veldig flink!!

Er det andre her som skal på 3D? Noen her som har erfaringer med andre som driver med 3D??  Gjerne i Telemark/Vestfold område!

Jeg skal på UL i uke 24 for oppfølging og mulig det blir flere og så tror ikke jeg gidder å bruke 1450,- på enda en UL da.

Jeg skal på 3D ultralyd den 27. Oktober. Det er en liten gave til meg og mannen og guttene våre. Mannen vet ingenting enda... Blir en liten overraskelse til han og barna. Har aldri vært på en 3D Ul så dette blir spennende:-D

Har veldig lyst, men aner ikke hvor jeg skal. Bor selv i Telemark, men orker ikke å reise så langt for Å gjøre det. :-) hvis du vet om plasser, si gjerne ifra :-)

MisAngelitos skrev:
Jeg skal på 3D ultralyd den 27. Oktober. Det er en liten gave til meg og mannen og guttene våre. Mannen vet ingenting enda... Blir en liten overraskelse til han og barna. Har aldri vært på en 3D Ul så dette blir spennende:-D

Så koslig da! Er en utrolig opplevelse! Synes det var verdt det sist gang!:))

tonjeponje91 skrev:
Har veldig lyst, men aner ikke hvor jeg skal. Bor selv i Telemark, men orker ikke å reise så langt for Å gjøre det. :-) hvis du vet om plasser, si gjerne ifra :-)

Hvor i Telemark bor du?
Synes han som jobbet på kvinneklinikken var utrolig flink og var veldig fornøyd med bildene. Fikk med en film som han satt sammen med musikk og hele pakka. Så om jeg ikke finner en annen plass så blir det der. Må bare ringe og dobbelsjekke at det er samme person jeg kommer til ;)

jeg venter nr 3, og skal på min første 3D ul den 6 november! gleder meg vilt, er 32 uker da tror jeg, men det er på sykehust og slipper da å betale noe :)

Æ ska på 3D ul på ultraportalen i trheim 29 september å e ca 27 uka da Har vorre med Viktoria å Jonathan, så blir itj nå forskjell gangen her Synes d e kjæmpekoselig å få en sniktitt på lillegull

Jeg skal ikke denne gangen, det er ikke noen vits i, for vi ser ikke noe likevel. Men jeg var to ganger da jeg var gravid med William, og det var virkelig en flott opplevelse, som vi hadde mye glede av - både da og nå i ettertid, William synes det er gøy å se seg selv på DVDen som vi fikk med!

*JanuarSpire2013* skrev:
jeg venter nr 3, og skal på min første 3D ul den 6 november! gleder meg vilt, er 32 uker da tror jeg, men det er på sykehust og slipper da å betale noe :)

Heldig du er da!! :)) Skulle hvert et tilbud for alle ;)

tonjeponje91 skrev:
Bor i Skien, men ikke kjent! Kvinneklinikken? :P

Mente kvinnedoktoren :P Kvinneklinikken er jo i Porsgrunn (sikkert flere plasser å).
Men jeg får prøve å google litt.. Rakk ikke i går...

Har hørt om noen som holder til i Tjøme, men har ikke vært der selv. Har også hørt om 3d på Fritzøe klinikken i Larvik. Jeg bodde i Rygge i sist svangerskap og da var det en flott klinikk i Moss:)

Vi tenkte egentlig at eg skulle, men nå skal eg tilbake til bynokologen som tok ultralyd på ordinære for han lå så veldig krøllet sammen... Så skal tilbake der uke 26 så då får eg nok noe 3D ultralyd også :-D gleeeeder meg!

Ja! jeg bestilte nå, så vi skal på 3d 18 oktober! Da er jeg i uke 27

Ja, jeg skal bestille time så snart jeg har fåttt turnusen min for nye jobben! =) Den får jeg forhåpentligvis denne uka =) så skal jeg bestille en time til sambo kommer hjem fra sjøen, det er om 2 uker =)
Jeg var 23 uker på vei sist gang jeg var på 3D og sannsynligvis skal vi på enda en når vi skal reise til bergen. Så det gjør ikke noe om jeg er litt tidlig ute med første UL denne gangen også =)

Ja, skal den 30. oktober :)

Vi var med første mann, men denne gang strekker ikke økonomien til, desverre.. Elsker å se den lille <3 men men, får kose meg med spark istedet :) men kos dere, dere som skal :)>

Eg har veldig lyst, vi var sist gang og eg tenkte da at neste gang vil ikke det være nødvendig. Men no ser eg hvor god kvalitet det er på bildene og hvor kjekt det er å se at gutten på bildene faktisk enno er lik på gutten vi har i dag. Og blir utrolig kjekt å se om brødrene vil ligne på hverandre, de gjør det på ord.UL bildene :-) Så eg tror vi kommer til å gå denne gangen også =)

Jeg har kjempe lyst, men det koster over 1700,- her i haugesund så jeg tror ikke det blir noe av:-(

Back
Topp