3D UL Drammen/Asker

Håpefull85

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Er det noen som har tips om hvor jeg bør dra i Drammen/Asker området? Har googlet og funnet noen, men tenker det alltid er best om noen har erfaring[emoji5]

Jeg vil anbefale Dag på ultralydklinikken AVD. Drammen!! Han er super dyktig og du sitter igjen med en følelse av at du har blitt godt i varetatt, samtidig som du får fine og tydlige bilder :-) Selv var jeg vært på TUL hos han flere ganger og en ULT rundt uke 19.

Jeg var på ultralydklinikken i Drammen for 3D-UL for 3 år siden. Det var en hyggelig mann som brukte mye tid, men husker jeg var skuffet. Det var reklamert med disse fantastiske bildene, men det var vanskelig å få til da jeg var der. Babyen lå med ansiktet helt inn i morkaka, og dermed ble det vanskelig å få gode bilder. Og uansett hva jeg gjorde flyttet han ikke mye på seg. Jeg fikk et par bra/OK bilder, men det var mye å betale 1400 kr for det. Allikevel sitter jeg og vurderer om jeg skal dra tilbake denne gangen. =)

Takk for tips, det ble på ultralydklinikken bestilt time til august[emoji6] Kjipt at du var litt skuffet, Gåte82[emoji20] Men tenker som så at hvordan lille ligger får man ikke gjort så mye med, så det vil ikke være avgjørende for hvor man drar å tar ultralyden hvertfall. Satser på vi er heldige og får gode bilder, om ikke har vi hvertfall prøvd[emoji6]

Ikke stort å gjøre med det. Har hørt folk fortelle at de får komme tilbake eller betaler mindre, men samtidig har vi jo opptatt hans tid, så det er jo bare rett og rimelig at man betaler for seg uansett.

Back
Topp