3D Ul av lille Tulla MI <3 *bilde*

*Frøkna*

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
her har dere lille god jenta mii :D stolt mamma..
var på lysaker på tirsdag å hadde 3D ul. der fikk jeg en flott opplevelse av ultralyd å føler at jeg svever på en sky :D

Han var enig med min termin også. å for de som leste forrige tråden min, så mente han jeg burde sende inn klage på jordmoren på hønefoss som oppførte seg slikt mot meg på ultralyden.

for ei nydelig prinsesse du bærer på, Tasseline!!

og ang det andre - GJØR DET, ikke la henne høvle over flere, bare så synd du måtte gjennomgå noe så grusomt!!

Åååå, nydelige lille jenta di! Så morsomt da! Var du på Ultraklinikken? [:)]

takk. synes hun ser helt perfekt ut jeg [:D]

gud som jeg gleder meg til hun kommer..

Ja skal nok sende inn klage. :S tenker at for de som er mindre tøffe en meg igjen å må forholde seg til hu sliter nok mye.. )(/%&¤¤& møkka dame.

JA var på ultralydklinikken jeg var.. hærlig mann som jobbet der. annbefaler han på det varmeste. sååå koselig. flotte lokaler.
ja det var perfekt :D

Kan ikke huske å ha fått med meg hva som har skjedd jeg...[&:]
Men supert at du hadde en fin opplevelse på Lysaker. Jeg gleder meg veldig for vi skal dit den 20 [:D] Så da regner jeg med at jeg har noe flott i vente [:)]

Må bare slenge meg på anbefalingen av Ultralydklinikken, var der 2 ganger i forrige svangerskap.. verdt hver en krone.. Kjempehyggelig mann med god tid og fikk gode bilder [:D]

Herlig bilde av prinsessa!

ORIGINAL: Tasseline

takk. synes hun ser helt perfekt ut jeg [:D]

gud som jeg gleder meg til hun kommer..

Ja skal nok sende inn klage. :S tenker at for de som er mindre tøffe en meg igjen å må forholde seg til hu sliter nok mye.. )(/%&¤¤& møkka dame.

JA var på ultralydklinikken jeg var.. hærlig mann som jobbet der. annbefaler han på det varmeste. sååå koselig. flotte lokaler.
ja det var perfekt :D

Søt jente!! [:)]

Jeg var også på Ultralydklinikken på Lysaker! Og anbefaler han mannen på det varmeste. Det var en helt annen opplevelse der enn første gang jeg var og tok en privat UL (hos en annen). Hyggelig og morsom. Han inkluderte sambo like mye [:)] Lokalet var helt fantastisk. Dempet belysning og behagelig sofa for far [:D]

hehe... dere er så søte jenter
takk for gode ord om jenta mi <3 å om omstendighetene..
er godt å få støtte av dere[:)]

Søte tulla  Gleder meg til å møte hun [:D]

ååå så nydelig hun er

Hællebedussan kor skjønn

Nåååw så nydelig prinsesse

Back
Topp