3D igår

lillegulli

Glad i forumet
jentene i juni13
Var på 3d igår, og fikk kjempe kjipe bilder. Hun lå med fingrene foran ansiktet, og jeg hadde lite fostervann, noe man trengte masse av for å få bra med bilder.
Hun lå også veldig urolig, så fikk ikke et klart bilde:/ synes det var veldig gøy å ha vært der, men skulle ønske resultatene ble litt bedre. Vi var inne i 1 time, og betalte bare 700. Tror han fikk litt dårlig samvittighet, for han gjorde alt han kunne :P

så synd at det ikke ble bedre bilder da. Men tilbød han ikke å gi dere en ny time gratis? vet det er mange steder som gjør det.

Men godt var det vel å få sett den lille uansett [:D]

Nei, fikk ikke noe tilbud om det, men var ikke noe han gjorde feil. Var bare max uheldig med tildspunktet:P

off da. Bra at han prøvde og at dere fikk en time og redusert pris iallefall da. Kjipt når man er så uheldig å ikke få noen bra bilder å vise frem. Jeg fikk heldigvis ett bra bilde da. Betalte 1000 kr for 20 min. Ikke verdt det...[&:]

Uff så kjedelig da..har du tenkt til å prøve en gang til?

Hvor var dere??

Han vi var hos fikk også dårlig samvittighet og var lei seg fordi Påsan snudde seg med ryggen til. 3 minutter før timen var ferdig fikk vi noen pene bilder!! [:)] og da var de 900 kr verdt det. 

Har tenkt litt på å prøve igjen, men må se det litt an. Blir så dårlig i formen av ul, så vet ikke om jeg orker en til. Har vært til sammen på 4 stk nå, og ligger resten av dagen, og dagen etter, så må se. Hadde jo vært veldig gøy:)

Jeg var i kr.sand :)

ORIGINAL: lillegulli

Har tenkt litt på å prøve igjen, men må se det litt an. Blir så dårlig i formen av ul, så vet ikke om jeg orker en til. Har vært til sammen på 4 stk nå, og ligger resten av dagen, og dagen etter, så må se. Hadde jo vært veldig gøy:)

Jeg var i kr.sand :)

Dårlig? hvordan dårlig da? Aldri hørt om slikt før...

Var på røntgen senteret vi var ja. Tror ikke det er andre plasser i kr.sand man kan ta. Eller er jo på sykehuset da, men der tar de ikke bare for gøy:)

Jeg blir skikkelig dårlig hver gang. Har veldig mange plager fra før, og den ene er svimmelhet og kvalme. Etter å ha blitt klemt på magen så lenge spyr jeg som en gris, og er svimmel og kvalm kjempe lange. Har heller ikke hørt om andre som har det sånn, men hun vi var hos på sykehuset sa at det var noen få tilfeller av det.

Jeg skal bort dit neste fredag. Håper de ser bebisen godt. Fikk nemlig ikke ul.bilder på sykehuset. Legen glemte å printe ut, så da fikk jeg ingen :(

Var synd du ikke fikk noen gode bilder, men trøst deg med at det ikke er så altfor lenge til nurket kommer

Back
Topp