• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

3d idag...

Jeg har morkaken framme. Bra bilder for det om. 3D "mannen" sa det sjeldent hadde noe å si for bildene at morkaka lå foran. Det som var litt verre er når det blir for dårlig plass i magen. Jeg var på 3D i uke 31 og ja bildene ble bra, men dårlig plass for baby så da måtte han prøve en stund for at bildene skulle bli bra.

Lillegutt lå igår og "koste" morkaken med hele ene siden av ansiktet..

Vi bestemte idag at vi tar en ny ultralyd og sjansen på iallefall et par bilder..
Så blir ny 3d allerede til mandag..

Kunne ikke vente lenge med å tenke oss om heller da det etterhvert blir for trangt..
Men nå er vi iallefall forberedt på dårlige bilder om så er :)
Men har skrevet i mailen når jeg bestilte timen , grunnen til hvorfor vi ønsker ny ul allerede og at morkaken ligger foran osv..
Så er damen forberedt iallefall hehe :)
Prøver et nytt sted denne gang, da vi ble skuffet over han som tok ultralyd igår...

Krysser fingrene:)

Vi bestemte idag at vi tar en ny ultralyd og sjansen på iallefall et par bilder..
Så blir ny 3d allerede til mandag..

Kunne ikke vente lenge med å tenke oss om heller da det etterhvert blir for trangt..
Men nå er vi iallefall forberedt på dårlige bilder om så er :)
Men har skrevet i mailen når jeg bestilte timen , grunnen til hvorfor vi ønsker ny ul allerede og at morkaken ligger foran osv..
Så er damen forberedt iallefall hehe :)
Prøver et nytt sted denne gang, da vi ble skuffet over han som tok ultralyd igår...

Krysser fingrene:)
Sniker fra mai/juni... Kan jeg få spørre om hva den andre feilen Kongsberg sjukehus gjorde? Ved siden av å bomme så på morkakeplasseringa... Jeg skal føde på Kongsberg og har egentlig vært veldig fornøyd med det. Både forrige gangen og oul og oppfølging der denne gangen også. Det å bomme på morkakeplasseringa er alvorlig syntes jeg! Jeg har igrunn syntes at de har vært flinke der.. trodde ikke de klarte å bomme såpass..

Sniker fra mai/juni... Kan jeg få spørre om hva den andre feilen Kongsberg sjukehus gjorde? Ved siden av å bomme så på morkakeplasseringa... Jeg skal føde på Kongsberg og har egentlig vært veldig fornøyd med det. Både forrige gangen og oul og oppfølging der denne gangen også. Det å bomme på morkakeplasseringa er alvorlig syntes jeg! Jeg har igrunn syntes at de har vært flinke der.. trodde ikke de klarte å bomme såpass..

Den første feilen var å overse en cyste på 4 cm!!! Så er langt ifra trygg der... dette var dråpen for min del :(

3d i ettermiddag! Suuuper spent på å se lillemor og om det fortsatt er en jente.
Sitter å venter - skulle hatt time for 40 min siden og det viser seg at jordmordama hadde glemt timen min.. Blir en time ekstra ventetid da hun ikke var på huset og måtte komme tilbake. Mannen måtte da dra tilbake på jobb og får ikke blitt med. Må også få hentet junior i bhg så blir en kjapp time. Burde jeg be om rabatt på prisen? Kjenner jeg er ganske pissed - har ventet på denne timen i en mnd.

Sitter å venter - skulle hatt time for 40 min siden og det viser seg at jordmordama hadde glemt timen min.. Blir en time ekstra ventetid da hun ikke var på huset og måtte komme tilbake. Mannen måtte da dra tilbake på jobb og får ikke blitt med. Må også få hentet junior i bhg så blir en kjapp time. Burde jeg be om rabatt på prisen? Kjenner jeg er ganske pissed - har ventet på denne timen i en mnd.

Syntes du bør få rabatt ja! Hvordan ordnet det seg?

Syntes du bør få rabatt ja! Hvordan ordnet det seg?
Det ordnet seg, hun tilbydde oss en ny time neste uke når det måtte passe, men jeg var så gira på å se i dag at vi gjennomførte timen. Fortsatt en jente som hadde gode bollekinn og lignet på storebroren. Ble estimert til ca 1540g (29+2) og lå rund 10% over normalen - noe som var helt normalt.
ImageUploadedByBV Forum1461867667.943280.jpgImageUploadedByBV Forum1461867677.399108.jpg

Var det han som tok ultralyd på meg idag, sa også.. hvordan i alle dager kan en jordmor ta så spinn vill feil!!! Jeg spurte tilogmed hun når jeg kunne kjenne spark, var på oul i uke 19, og hun mente snart fordi morkaken lå på bakre vegg!
Så var ikke bare en skrive feil heller.. jeg spurte spesifikt om det, da jeg syntes det var rart å ikke kjenne noe når jeg er 3.gangs og da var i uke 19...

Tror jeg hadde sendt inn klage på den jordmora.Var det samme som overså andre tingen også?

Så kjedelig :(
Har dere tatt en avgjørelse?

Ja, bestilte ny 3d til tirsdag på en annen klinikk og vi skrev inn i mailen når vi bestilte, om årsaken til hvorfor vi bestilte osv.. så jordmoren som skal ta den, vet hvorfor vi tar en ny ultralyd såpass raskt...
Følte det ble riktig for oss og gjøre det... :)

Tror jeg hadde sendt inn klage på den jordmora.Var det samme som overså andre tingen også?

Nei, for jeg bad spesifikt om å få ei ny jordmor, da jeg ikke følte hun som overså cysten, var ei jeg følte tillit til lenger..
Så fikk ei Anna ei, som heller ikke var det spir bedre..
Så har null tillit mer til det sykehuset...

Det ordnet seg, hun tilbydde oss en ny time neste uke når det måtte passe, men jeg var så gira på å se i dag at vi gjennomførte timen. Fortsatt en jente som hadde gode bollekinn og lignet på storebroren. Ble estimert til ca 1540g (29+2) og lå rund 10% over normalen - noe som var helt normalt.
Vis vedlegget 174359Vis vedlegget 174360

WOW, så utrolig flotte bilder <3

Nei, for jeg bad spesifikt om å få ei ny jordmor, da jeg ikke følte hun som overså cysten, var ei jeg følte tillit til lenger..
Så fikk ei Anna ei, som heller ikke var det spir bedre..
Så har null tillit mer til det sykehuset...

Er det virkelig mulig:eek:
Forstår deg veldig godt!

Ja, bestilte ny 3d til tirsdag på en annen klinikk og vi skrev inn i mailen når vi bestilte, om årsaken til hvorfor vi bestilte osv.. så jordmoren som skal ta den, vet hvorfor vi tar en ny ultralyd såpass raskt...
Følte det ble riktig for oss og gjøre det... :)
Det er bra,håper det blir en mye bedre opplevelse for dere denne gangen :)

Back
Topp