3D idag :D

minitrollet

Blir kjent med forumet

Var på 3D idag.. Her er bilde av lillegutt :D

Så hærlig, koselig å kunne få en litt bedre titt enn de vanlige ul..
veldig lyst jeg å, men... synes det er så dyrt..

Ååå..så koselig :-D
Deres første glimt av lille mini.

Flott bilde! Kjekt med 3D!

3d er så gøy :D Jeg er enig i at det er dyrt, men jeg syns også det er verdt hver eneste krone <3

Kosta 1000kr så er jo en del, men fikk noen fine bilder av mini.
Både mor og far var kjempe stolt av av han. Han oppførte seg pent og lå stille og sov i en kamera vennlig posisjon i begynnelsen og begynte han å veive litt med armene med mot slutten(gav nok beskjed om nå var det nok bilder for idag :). 

Gleder meg

Både mor og far var kjempe stolt av av han. Han oppførte seg pent og lå stille og sov i en kamera vennlig posisjon i begynnelsen og begynte han å veive litt med armene med mot slutten(gav nok beskjed om nå var det nok bilder for idag :). 

Gleder meg

Gleder meg til å se mini om minst 10uker til :) (han får holde seg inne til ca da :P)

Vi synes det er å jukse å se babyen i 3D, litt kjekt å sparer vi penger :-p Kjekt at dere fikk en fin opplevelse. Alltid herlig å se de små da, kunne godt hatt flere 2D ul :-)

Back
Topp