3D i morgen:)

KirstenJ

Flørter med forumet
Sitter her og gleder meg til i morgen:) Skal få titte litt på prinsessen vår. Bestemødrene og storesøster skal også være med, og mamma går snart ut av sitt gode skinn av spenning:) Er så spent på hva vi får se, og får med. Ser at noen får med film også... Noen som har vært på Knøttet ultralyd i Moss, og som vet hva de pleier å gjøre?

Ååå så spennende!! Jeg skal selv den 11, men det er jo så leeeeenge til hi hi =)

Jeg skal i tr. heim da - og var i Heimdal sist. Sist måtte jeg ha med egen minnestick - mens denne gangen får jeg en stick med alt på. Så jeg tror akkurat det er veldig forskjellig fra sted til sted =)

Håper bebisen ligger greit til, sånn at dere får fine bilder =)

jeg skal på 3d i moss til fredagen:) Har bare hørt positive ting fra henne...gleder meg...og få 100% at det er en gutt i magen hehe

*missunnelig* jeg skal ikke før den 18 februar og gleder meg maks    lykke til og kos dere masse! 

spennende....hvor er dette i moss??? hvem uke er du i???
jeg bor også i moss og venter i mai og har veldig lyst til ta 3d men trodde d var for tidlig enda??? fint om du gir tilbake meld hvordan d var,for da kan jo jeg også bestille time der...

ÅÅÅ sååååå spennende :):)
Håper du får mange fine bilder :):) Gleder meg å høre hvordan d gikk :)

ps..legg ut bilder så vi får se...hvis du vil da :)

Jeg er 25 uker i dag, mulig det er litt tidlig;) Det er i Høyenhaldgata (eller no slikt), og heter Knøttet ultralyd. Skal fortelle om det jeg;)

masse lykke til i morgen,venter spent på å høre resultatet.....

er prinsesse jeg venter også ;;;))))

Hvordan gikk det i dag? :)

Mims skrev:
Hvordan gikk det i dag? :)

Det lurer jeg også på :):)

jeg er også rimelig spent

Hei igjen:) Vi hadde en super opplevelse;) Etter en liten time med titting gikk vi derfra med to fargebilder, to svarthvittbilder og en cd med over 40 bilder ( ikke alle like gode da), og en mini filmsnutt:) Fikk bekreftet at det er en prinsesse, og alt sto bra til. Tulla var litt sjenert, og gjemte ansiktet mot morkaken hele tiden, så det ble mest bilder i profil. Skal prøve å legge ut bilde senere. Hun var uansett nydelig, og det var utrolig å se at hun har samme overleppe som broren sin, og bestemor var sikker på at det var min nese:) kort sagt, en herlig opplevelse:)

Godt å høre du ble fornøyd. Hvem dato har du termin??? Er jente jeg venter oxo. Skal bestille 3d ul vi oxo men pga litt fare for å få før tiden får jeg ul hver 6. Uke så skal på ul på a hus igjen til neste fredag. Jobber du hver dag nå???

Jeg har termin 11. mai:) Jeg ble født en mnd før termin, så vi er litt spente på om hun venter tiden ut;) jeg har ikke jobbet siden starten på nov pga bekkenløsning, og har nettopp fått innvilget svangerskapspenger. Kjedelig i lengden, men med en jobb som krever sitting i lange perioder og en del klatring så gikk det ikke å tilpasse:( Du da, jobber du? Er det førstemann? Bor du i nærheten av A-hus siden du skal dit?

bor i moss jeg,derfor jeg var spent da du skulle på 3d i moss...fra neste uke jobber jeg 40 prosent,fri en dag i uken og halve dager resterende 4 dager. fått innvilget 60 prosent svangerskakpspenger jeg også,fordi jeg har så stor sjanse for å få før tiden..så skal jeg unngå for mye stress...
har fra før av 2 jenter på 7 og 12 år,så nå er det 3. lille prinsessa jeg har i vente. samboeren min har også ei lita jente på 2 år fra før av,så her er d fullt av liv på ørejordet m fam våres. haha... hvor gammel er du???? selv er jeg 33.
grunnen til at jeg skal føde og går dit nå kontroller er rett og slett fordi jeg ikke er fornøyd med f.stad sykehus.

God morgen:) Jeg er 36, og dette er min første. Samboeren min har to fra før, jente på 10 og gutt på 5. Han var fornøyd med Fredrikstad begge forrige gangene, så får gi de en sjanse;) Blir spennende å høre om du også er fornøyd om du tar turen til Knøttet;) Må være godt å få jobbe litt, blir lange dager uten jobb. Har kjøpt garn og hekler rosa teppe nå da, sikker på jente nå:) Og rosa teppe blir pent i brun vogn;) Har du alt klart, eller må du skaffe mye nytt?

bor du i moss????
greit komme seg noe ut ja,ellers hadde jeg flydd på veggen tror jeg om jeg skulle gått hjemme hver dag... men halve dager holder.....rimelig sliten allerede da når jeg kommer hjem.
har måttet innvistere i alt nytt ja,og har vel d meste klart nå....
fins ikke noe penere enn rosa og brunt...heldig du som kan hekle ;) gøy med noe man har laget selv......

Jeg bor i Askim, så ikke veldig langt borte;) Jeg lærte meg å hekle den uka jeg fikk misstanke om en spire:) har heklet bestemorruter som skal bli pledd, så det jeg hekler nå er første ordentlige greie, med bamser og hjerter;) vi har ikke alt klart, men vet stort sett hva vi skal ha, så mangler bare å kjøpe/bestille:)

Bodd en del år i både askim og skjetve før jeg endte opp i moss

Back
Topp