3d i dag

2barnsmamma2010

Forelsket i forumet
vært på 3d ul i dag. den lille ville ikke vise seg frem i dag heller. så da får jeg vente i spening frem til h*n betsemmer seg for å komme ut.
årøvde å google etter ul i polen, men klarte ikke å finne det ut. hehe.

ja da fikk en del bilder på cd oxo fikk vi 3 på fotopapir. :)det var ille morro. :)

Hæ? Fikk du ikke vite kjønn? Hvor var dette henn?

Når jeg skulle på UL på majorstuaklinikken i 24 uker forrige svangerskap så spurte jeg om de kunne garantere meg kjønn, og det gjorde dem! De garanterte at jeg fikk se kjønn, og at det var 100% sikkert (ellers hadde jeg ikke bestilt ekstra)

OG jammen leverte de også![:)]

Syntes det var veeeldig rart at du ikke fikk vite på 3D!!![&:]

Uff så dumt at h*n ikke ville vise seg frem... Har vært på 3D-u.l. i dag vi også, var utrolig heldige, ho viste seg frem fra sin beste side, fikk endelig vite kjønn. [:)] Var på Klinikk Bedre Helse, var det der du var også? Fikk bilder på papir og på cd.

veronica1989: På Klinikk Bedre Helse koster det 1200 kr. http://klinikkbedrehelse.no/ [:)]

SillyDilly: Hvis babyen ligger med ansiktet inn mot ryggen til mammaen, så kan de ikke nødvendigvis se kjønn. Eller hvis den krysser bena eller noe sånt. Så de kan vel ikke garantere at man ser det. Kanskje de gir en ny u.l. hvis det ikke syns første gang man er der da? [:)]

ORIGINAL: SillyDilly

Hæ? Fikk du ikke vite kjønn? Hvor var dette henn?

Når jeg skulle på UL på majorstuaklinikken i 24 uker forrige svangerskap så spurte jeg om de kunne garantere meg kjønn, og det gjorde dem! De garanterte at jeg fikk se kjønn, og at det var 100% sikkert (ellers hadde jeg ikke bestilt ekstra)

OG jammen leverte de også![:)]

Syntes det var veeeldig rart at du ikke fikk vite på 3D!!![&:]

babyen lå med bena helt opp under seg og en arm i mellom bena, så da fikk vi ikke vite det. så da får vi bare smøre oss med tålmodighet. :)

Back
Topp