3D eller ikke??

september-mamma

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Fikk plutselig lyst på 3D ultralyd likevel! Har avfeid det tidligere, har sett frøken på 3 vanlige ultralyder til nå. Og tenker at det er bortkastede penger. Men så fikk jeg lyst, ingen annen grunn enn fornøyelse. Råd har vi jo alltids, det er prioriteringer! ;-) Mannen stiller likt som meg.

Jeg har beslutningsvegring. HJELP MEG :-D 3D eller ikke?

Ja :) 3D er så koselig og morsomt å se ansiktstrekka til baby :)

Gjorde det med nr 2. Veldig artig! Det langt til nærmeste by som tilbyr 3D så kommer ikke til å prioritere det denne gangen. Men veldig gøy å ha gjort det med ett av barna!

Jeg skal ikke. Tok med de to forrige, fikk det med på andre undersøkelser. Det er jo søte nok bilder, men jeg ser ikke helt vitsen for min del. Har aldri kikket på bildene i ettertid.

Jeg skal ikke. Hadde det med første, men som nevnt over, ikke sett/brukt bildene i ettertid. Men om du vil, og dere har råd osv. så gjør dere det så klart :)

Vi skal ikkje. Har god råd, så står ikkje på pengane - men klara å holde oss til babyen er født :)

Jeg skal ikke. Blir for langt til nærmeste alternativ.

Vi gjorde det 1. Juni!! Virkelig verdt det :-D Nå har man et bilde av hvordan hun ser ut sånn ca.. Og alt er mye mer ekte! Det var en fantastisk opplevelse og jeg ser på bildene og videon jeg fikk omtrent hver dag :p ble helt forelsket <3

Skulle heller ikke gjøre det pga at setter dyrt og jeg må reise langt. Men fikk skikkelig lyst, og har bestilt bytur og 3D , gleder meg vilt! Greit å få en ekstra sjekk for å se om alt er i orden . Og om det virkelig er en gutt☺️

Vi gjorde det 1. Juni!! Virkelig verdt det :-D Nå har man et bilde av hvordan hun ser ut sånn ca.. Og alt er mye mer ekte! Det var en fantastisk opplevelse og jeg ser på bildene og videon jeg fikk omtrent hver dag :p ble helt forelsket <3
Vi gjorde det også for ikke så lenge siden! Og jeg ser ofte på bildene!! Er helt sykt at man kan se babyen så tydelig, og at det er ett lite menneske der inne:D Ble så veldig mye mer virkelig!!:)

Vi skal:) Litt for den ekstra kontrollen og litt for vår egen del, vi er så nysgjerrige:) Det er første barnet, så vet ikke om det vil være like spennende i fremtiden med evt flere barn.

ImageUploadedByBV Forum1434214532.277458.jpg 3d er morro! Vi fikk se lille på forrige ultralyd på hjertesjekk, så vet ikke om vi gidder betale for en time da:)

Hadde jeg følt jeg hadde råd, så hadde jeg nok tatt :)

Fikk 3D gratis på oul med første, de bildene er fine:)

Men vi har sett lillegutt på ultralyd flere ganger da, så nå ble vi enig om å heller bruke penger på noe annet og klare å vente til vi får se han:p

bbc17ad89a1e1418f26544f3c9ed7d6f

Det er veldig sjarmerende å se i 3D, men vet ikke helt om jeg hadde vært villig til å betale for det. Jeg følges ekstra opp av sykehuset pga diverse ting, og har verdens største nerd som lege som elsker ultralydapparatet sitt, og er anerkjent som en av de beste innen for ultralyd- selv han sliter med å få gode bilder av beibis. Tenker det er ingen garanti for at man får gode bilder, og da er det peng ut vinduet....

Vi har vært veldig frem og tilbake, men plutselig i går fikk jeg det for meg at dette ville jeg og mannen var absolutt ikke vond å be, så da har vi time i ettermiddag :D

Back
Topp