3D/4D

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Etter som jeg har forstått er det normalt og ta det i ca uke 27-28, hvis en vil selvfølgelig.
Er dette noe som de ikke har så mange plasser at det er lange ventetider og noe det er lurt og tenke på allerede nå?
(vet de har hvertfall 1 plass her jeg bor)

Så har jeg litt lyst til å ta sånn 4D og, det er sånn video snutt sant? Eller er jeg helt på jorde.
Er det normalt og ta det samtidig som en tar 3D?? [:)]

nå vet ikke jeg hvor du bor da, men om bestiller på oslo city legesenter, volvat eller majorstueklinikken har de så og si ikke ventetid :)

TROR De bare har et sånn 3D apparat her i Porsgrunn (mulig de har på søsterhjemmet også)
Også har jeg hørt og lest at dersom man får henvisning fra lege til han ene legen som driver med 3D her koster det bare 80 kr, får ikke det helt til og stemme jeg så ser bort ifra det. Men normalt sett så ligger det vell på sånn 1000 - 1500 ??
Men vi låner en leilighet midt i Oslo sentrum støtt og stadig, så hvis jeg skulle være så uheldig og ikke få plass her i Porsgrunn kunne jeg tatt det i Oslo da eller er det sånn at det får jeg ikke fordi jeg ikke hører til der.

ORIGINAL: kricam

TROR De bare har et sånn 3D apparat her i Porsgrunn (mulig de har på søsterhjemmet også)
Også har jeg hørt og lest at dersom man får henvisning fra lege til han ene legen som driver med 3D her koster det bare 80 kr, får ikke det helt til og stemme jeg så ser bort ifra det. Men normalt sett så ligger det vell på sånn 1000 - 1500 ??
Men vi låner en leilighet midt i Oslo sentrum støtt og stadig, så hvis jeg skulle være så uheldig og ikke få plass her i Porsgrunn kunne jeg tatt det i Oslo da eller er det sånn at det får jeg ikke fordi jeg ikke hører til der.

det har ingenting å si "hvor du hører til" klinikkene jeg nevnte er private så du trenger ingen rekvisisjon[:)]

ORIGINAL: siven79

ORIGINAL: to_små

nå vet ikke jeg hvor du bor da, men om bestiller på oslo city legesenter, volvat eller majorstueklinikken har de så og si ikke ventetid :)

Oslo er nok litt spesielt sånn, mange steder å velge mellom. I Porsgrunn er det nok ikke like mange å velge mellom [;)]

det er sikkert sant[;)]

Takk for svar dere [:)]
Da høres det ikke ut som det blir noen krise det med ultralyd heller, bare og velge og vrake jo [;)]
Ordnær seg for snille jenter har jeg skjønt!.

Back
Topp