3D/4D-ultralyd

Ønskebaby24

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Novemberlykke2024❤️
Flere som har bestilt time allerede?

Med første var jeg både i uke 25 og 30, da babyen under den første ultralyden lå med navlestrengen foran fjeset hele timen :’). Fikk dog nydelige bilder i uke 30!

Denne gangen skal jeg i uke 27, da jeg har morkaken foran. Er SÅ spent, og teller ned (47 dager, as we speak). Lurer sånn på om lillesøster ligner storebror!

Når tenker du å ta? :Heartred
 
Jeg har bestilt time til jeg er 26+4:) Har vært på det med alle de fem barna mine, så vil det denne gangen også:) Synes det er veldig koselig å se søskenlikheter, og det er jo helt utrolig at man kan se den lille i magen såpass tydelig!:joyful:
 
Vi har bestillt! Var ikke planen enda, men da vi var inne og sjekka så var det 4 dager som var ledig frem til termin, så fikk heeldigvis en time til 3D/4D når jeg er 26+5:Heartblue vi var også på 3D på jenta va har ilag, og jentene til samboeren er så spente!
Så kan ikke vente og se om gutten har likhetstrekk blandt sine storesøstre:Heartblue
 
Hadde i utgangspunktet tenkt at jeg ville bestille det, men grunnet diverse ting så skal jeg så ofte til både sykehus, fastlege og jordmor at jeg kjenner ikke jeg orker enda en undersøkelse.

Har ikke mindre enn 3 ultralyder på sykehuset fremover, så får sett lillemann massevis. Dog, ikke i 4D.
 
Har ikke vært med de 2 andre og hadde i utgangspunktet ikke tenkt denne gangen heller, men lurer litt på å gjøre det siden mannen ikke får bli med på noen av kontrollene på sykehuset. Syns det hadde vært greit for ha å se også, som en del av den mentale forberedelsen på det som kommer ,siden det ikke var planlagt :)
Men vi får se, har ikke bestilt noe enda, siden vi skal flytte i juli/august.
 
Syns det var dyrt for time til 3D UL, men kan hende jeg bestiller når jeg er kommet enda lenger. Dere som har tatt 3d tidligere, er det verdt det? Det viktigste for meg er å vite at alt står bra til der inne, så sånn sett er vanlig ul egentlig nok. Men så blir man litt nysgjerrig også da.
 
Syns det var dyrt for time til 3D UL, men kan hende jeg bestiller når jeg er kommet enda lenger. Dere som har tatt 3d tidligere, er det verdt det? Det viktigste for meg er å vite at alt står bra til der inne, så sånn sett er vanlig ul egentlig nok. Men så blir man litt nysgjerrig også da.

Vi gjorde det forrige gang fordi pappan ikke kunne vere med på oul, og da syns jeg personlig det var værdt det:happy: Denne gang så kan pappan være med, men jeg vil ha 3D bilder fordi storesøster fikk det, som minne. Så vist bildene blir fine, så synes jeg det er verdt det igjen:hilarious::hilarious: og veldig stas for de eldste storesøstrene der ventetiden er lang:hilarious:

Noen synes det er tull, jeg er for nyssjerig for at det er tull:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Syns det var dyrt for time til 3D UL, men kan hende jeg bestiller når jeg er kommet enda lenger. Dere som har tatt 3d tidligere, er det verdt det? Det viktigste for meg er å vite at alt står bra til der inne, så sånn sett er vanlig ul egentlig nok. Men så blir man litt nysgjerrig også da.

Jeg tok det med sønnen min i 2020, og jeg synes så absolutt det er verdt pengene!
Ventetiden er lang, spesielt mot slutten - så, det å se fjeset til den lille som bor inne i magen, gir absolutt en liten boost.

Hvis du ikke er interessert i hvordan hen ser ut, så holder vanlig UL i massevis. Men, det kan langt i fra sammenlignes med en 3D/4D-UL :)
 
Jeg tok det med sønnen min i 2020, og jeg synes så absolutt det er verdt pengene!
Ventetiden er lang, spesielt mot slutten - så, det å se fjeset til den lille som bor inne i magen, gir absolutt en liten boost.

Hvis du ikke er interessert i hvordan hen ser ut, så holder vanlig UL i massevis. Men, det kan langt i fra sammenlignes med en 3D/4D-UL :)
Spørs om det blir en 3d ultralyd som motivasjon når det nærmer seg, og jeg trenger en liten boost. Er såklart veldig spent på hvordan hun inni der ser ut.
Min yngste niese var prikk lik 3d bildet sitt da hun ble født, bildet var da tatt få uker før hun ble født. Så gøy å se hvor tydelig bildene kan være.
 
Jeg har litt lyst til å bestille meg. Jeg må tenke litt på det. :) Det hadde vært fint å vise guttene bilde av baby i magen, og se hvem baby ligner på. ❤️
 
Back
Topp