3D/4D ultralyd?

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Noen av dere skal ta 3D/4D ultralyd? :)

Er det noen som har tatt det før som vil dele erfaring med det? :)
 
FB_IMG_1525638348746.jpg

Det var så gøy! Verdt hver eneste krone :D
Her er profilen hans, nesa peker mot venstre.
Det ble sånn skikkelig virkelighetsfølelse. Vi så liksom hvem som bodde inni magen :)

Anbefaler det altså!
 
Vis vedlegget 256840

Det var så gøy! Verdt hver eneste krone :D
Her er profilen hans, nesa peker mot venstre.
Det ble sånn skikkelig virkelighetsfølelse. Vi så liksom hvem som bodde inni magen :)

Anbefaler det altså!
Ååå, ja tror jeg blir å gjøre det. Begynte nesten å gråte i sta når jeg fant en klinikk i en by som ligger ca. 1 time/ 1 og halv time unna som faktisk tilbyr det :) Kostet 1500 kr for 60 minutt sto det. Å tror virkelig det kommer til å være værdt det <3 Håper samboer er enig i det :')

Tror jeg kan bli veldig utålmodig etter jeg har vært på det da :')
 
Eg var på 3D med sønnen min for over 7 1/2 år siden da eg var 10 + 4! Helt fantastisk opplevelse. Sprellet og bevegde seg!
 
Jeg gjorde det ikke med datteren min... vet ikke om jeg kan rettferdiggjøre det denne gangen da [emoji23]
 
Jeg hadde 3D men minste sønnen min [emoji7] Tok også helsesjekken som ble tilbudt. Datteren min på da 5år var også med og det var en fantastisk opplevelse[emoji173] tyv titte litt på mageboeren , se han, ja ubeskrivelig......Verdt every penny... Anbefales på det sterkeste [emoji7] Vi blir å gjøre det denne gangen også om alt går vel med spiren
 
Har gjort det, men synes ikke det var verdt pengene eller styret. Måtte reise et stykke.
Den helt vanlige tidligultralyden i uke 12 var mye bedre. Vær obs på at om morkaka er foran, kan det bli lite å se. Kommer ikke til å ta 3D denne gangen :)
 
Fikk 3D allerede på tidlig UL jeg nå, så håper jeg får det på de neste også! Veldig morsomt å se[emoji7]
 
Back
Topp