3D/4D ultralyd

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Noen som tenker å ta det? :) Hvor langt er dere på vei når dere har time?
 
Mannen har veldig lyst, så me gjør nok d. Meine å ha lest på sidene te di som tilbyr at du bør ver passert uke 24?.... Litt usikker nå... Har ikkje bestilt ennå.
 
Mannen har veldig lyst, så me gjør nok d. Meine å ha lest på sidene te di som tilbyr at du bør ver passert uke 24?.... Litt usikker nå... Har ikkje bestilt ennå.

Ja, det anbefales vel i uke 23-28 her hvor vi tenkte å bestille time. Har hørt at jo senere man tar UL, jo dårligere bilder kan det visst bli. Det er visst vanskeligere å se babyen fordi det begynner å bli trangt. :p
 
Hadde det sist, og det var en helt utrolig fin opplevelse:D så tror det blir denne gangen også:rolleyes: mener å huske vi fikk høre at mellom 24 og 28 uker er best:)
 
Vi skal på ekstra ul på sykehuset i uke 28-29, kanskje det går an å spørre om det da? Da vi var på duotest i uke 13, skrudde hun bare over til 3D mens hun foretok undersøkelsen. Men da lignet han jo på Olaf i Frost[emoji23]
 
Har tenkt å spørre på sykehuset, har ul hver 4.uke fremover nå.
 
Sniker fra desember.

Vi hadde det 26+0. Valgte å ta det tidlig fordi morkaken er foran og det ble ganske bra :) Mange tilbyr det frem til uke 32-34 men jeg ville personlig ikke ha ventet så lenge.
 
Har veldig lyst dersom jeg ikke får igjennom den ekstra oppfølgingen jeg egentlig skal ha.. da blir det i uke 26 tenker jeg, skal ha vekstkontroll i uke 30.
 
Skal på ny ul i feb, har tenkt å høre om å skru på 3d da. Men er kanskje litt for sent?
 
Back
Topp