Jeg skal i morgen. Gleder meg til å se den lille igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du ikke ny ul på sykehuset da? Det gjor jeg sist fordi de måtte følge med at den flyttet seg mtp fødsel...Jeg har morkaken foran, og dette gjorde til at jeg fikk dårlige bilder. Ingen gode, så jeg følte meg litt snytt. Legen sa at det ikke alltid trengte å bli dårlige bilder selv om morkaken lå foran, altså![]()
Samme her.Fikk du ikke ny ul på sykehuset da? Det gjor jeg sist fordi de måtte følge med at den flyttet seg mtp fødsel...
Sent from my iPhone using BV Forum
Fikk du ikke ny ul på sykehuset da? Det gjor jeg sist fordi de måtte følge med at den flyttet seg mtp fødsel...
Sent from my iPhone using BV Forum
Er ikke det når man har forliggende morkake man får ekstra oppfølging? Altså morkaka langt nede? Er jo ganske normalt å ha den foran![]()
*tommel opp* var noe sånt jeg mente jeg hadde lest jaJa, det er forskjellen. Forliggende morkake er når den ligger foran åpningen, då får man ekstra oppfølging og det kan ende med keisersnitt osv, men ved forANliggende morkake så ligger morkaken foran, det er veldig vanlig og helt ufarlig, kjenner bare bevegelse litt senere enn andre og gjerne ikke så "hardt" som de som har bak![]()
*tommel opp* var noe sånt jeg mente jeg hadde lest ja![]()
Men dette med å kjenne bevegelse sent må være veeeeldig individuelt for jeg har kjent tidlig, men kanskje fordi veslegutt liker å sparke høyt?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app