3D/4D ul idag!

Vi skal på 3D i dag klokken 14:00, holder på å dø av spenning her også! Fikk ikke noen bra bilder på oul, fikk en fot og en finger(haha), så vi gleder oss ekstra til i dag! :) Lykke til og kos deg på ul, Tusenfjes91!:)

Ååå lykke til <3

Her ble det et 3D bilde og jeg kan nesten ikke se hva det er:/ Han var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt:/

Her ble det et 3D bilde og jeg kan nesten ikke se hva det er:/ Han var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt:/
Huff, det var synd å høre :(
Får du en ny time siden det ikke ble noe særlig, og du har betalt for det?

Så kjipt, får dere komme tilbake da?
Burde få en mulighet til, om bilde ble dårlig og dere ikke fikk sett noe.

Det fikk vi med storesøster og får sikkert det nå også, om vi ikke får sett noe.

Så gøy! Lykke til :) håper du får mange bra bilder :D

Huff, det var synd å høre :(
Får du en ny time siden det ikke ble noe særlig, og du har betalt for det?
Så kjipt, får dere komme tilbake da?
Burde få en mulighet til, om bilde ble dårlig og dere ikke fikk sett noe.

Det fikk vi med storesøster og får sikkert det nå også, om vi ikke får sett noe.
Ja det var litt kjedelig, men det er jo sånn som kan skje. Jordmor brukt en time og gjorde absolutt sitt beste. Får ikke noen ny time, hun tar samme pris for 3D og 2D og vi fikk et par bilder i profil på 2D i hvert fall :) Jeg er nok kanskje litt sent ute med 3D, men det har vært sommerstengt. Er i uke 30 nå, MEN må bare glede oss over at han har det bra inni der og at han ser frisk og fin ut :) <3
Forresten kjempe spent på dine vegne tusenfjes91! Håper dere får se om det er gutt eller jente!:D

Men det er vel best med 3D mellom 28 og 32? Så da er du jo ikkje så seint ute allikevel :) kjedelig å ikkje ha samarbeidsvillig baby på Ultralyd, men så lenge baby har det fint er det berre å vente i spenning til fødsel.

Vis vedlegget 191733
Lillebror er helt perfekt! ❤️ Han ville helst trykke ansiktet sitt inni morkaka, men klarte å få noen ålreite bilder :)

Gleder oss så mye til å treffe han!
Så herlig det må være å se!:) så søt! Tenk at de er så ferdige inni det, så rart å tenke på!! Gleder meg sånn til å få han ut nå. Men håper jo at han holder seg der inne i mange uker enda!:)

Er så spent! Kl 20.40 skal vi på 3D/4D ul, og jeg håper virkelig at vi kan få noen fine bilder av babyen! Håper også på å få vite om det fortsatt er gutt, eller om det har endret seg til jente :p haha
Vi skal på 3D i dag klokken 14:00, holder på å dø av spenning her også! Fikk ikke noen bra bilder på oul, fikk en fot og en finger(haha), så vi gleder oss ekstra til i dag! :) Lykke til og kos deg på ul, Tusenfjes91!:)
Åh, masse lykke til! :D Vi skal ha 3D ul om halvannen uke og er kjempespente vi også :D
Sniker fra desember. Vurderer å bestille 3D/4D ultralyd, er i uke 27+2. Vil dere dele bildene dere fikk og syns dere det var verdt pengene? :-)

Back
Topp