Er så spent! Kl 20.40 skal vi på 3D/4D ul, og jeg håper virkelig at vi kan få noen fine bilder av babyen! Håper også på å få vite om det fortsatt er gutt, eller om det har endret seg til jente
haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, det var synd å høreHer ble det et 3D bilde og jeg kan nesten ikke se hva det er:/ Han var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt:/
Her ble det et 3D bilde og jeg kan nesten ikke se hva det er:/ Han var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt:/
Her ble det et 3D bilde og jeg kan nesten ikke se hva det er:/ Han var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt:/
Huff, det var synd å høre
Får du en ny time siden det ikke ble noe særlig, og du har betalt for det?
Ja det var litt kjedelig, men det er jo sånn som kan skje. Jordmor brukt en time og gjorde absolutt sitt beste. Får ikke noen ny time, hun tar samme pris for 3D og 2D og vi fikk et par bilder i profil på 2D i hvert fallSå kjipt, får dere komme tilbake da?
Burde få en mulighet til, om bilde ble dårlig og dere ikke fikk sett noe.
Det fikk vi med storesøster og får sikkert det nå også, om vi ikke får sett noe.
Så herlig det må være å se!Vis vedlegget 191733
Lillebror er helt perfekt!Han ville helst trykke ansiktet sitt inni morkaka, men klarte å få noen ålreite bilder
![]()
Gleder oss så mye til å treffe han!
Er så spent! Kl 20.40 skal vi på 3D/4D ul, og jeg håper virkelig at vi kan få noen fine bilder av babyen! Håper også på å få vite om det fortsatt er gutt, eller om det har endret seg til jentehaha
Vi skal på 3D i dag klokken 14:00, holder på å dø av spenning her også! Fikk ikke noen bra bilder på oul, fikk en fot og en finger(haha), så vi gleder oss ekstra til i dag!Lykke til og kos deg på ul, Tusenfjes91!
![]()
Åh, masse lykke til!Vi skal ha 3D ul om halvannen uke og er kjempespente vi også
![]()
Sniker fra desember. Vurderer å bestille 3D/4D ultralyd, er i uke 27+2. Vil dere dele bildene dere fikk og syns dere det var verdt pengene?Her ble det et 3D bilde og jeg kan nesten ikke se hva det er:/ Han var ikke samarbeidsvillig i det hele tatt:/