3D/4D bilder

Andregangsfødende

Flørter med forumet
Vårspirene 2021
Noen som har tatt 3D/4D bilder (ultralyd) eller har planer om det? For dere som har tatt, syns dere det var verd det?
 
Last edited:
DCEF4EF3-4732-461A-893A-A0E4557B1DDD.jpeg 013C2EB3-8836-485E-B633-AEA32861434D.png
Hvordag var det, ble du fornøyd? Så det liksom ut som en ekte baby, hadde den noen trekk fra deg eller far?:)

Fantastisk lege vi møtte, jeg ble dårlig et par ganger av å ligge så det tok endel av tiden desverre. Men flott opplevelse utenom. Desverre er lille frøkna vrang og hemmelighetsfull og ville ikke vise seg orntlig. Lå med hender og føtter forran ansiktet inntill morkaken:joyful: Men fikk noen bilder :Heartpink ser hun har trekk fra meg og mulig nesen til pappan:D
 
Hei igjen :)
Hvordan gikk det? Var han forståelig og fikk du fine bilder? :love7

Det gikk kjempebra! Synes ikke han var vanskelig å forstå i det hele tatt og synes vi fikk mange fine bilder:Heartred
Men han nevnte også at det er vanskelig å få fine bilder, da fostre nesten bare sover på dagtid frem til uke 30 mener jeg han sa og har hender/føtter i veien og man kunne bare glemme å prøve å vekke det, da fostre sover i ganske dypt søvn. Så derfor tilbyr han gratis time innen en uke om det ikke blir bra bilder :) Han kan det han driver med for å si det sånn, fikk vite mye jeg ikke visste; bla at når fostre har henda foran ansiktet (og ikke ned ved rumpa for eksempel), så er det bra hjerneaktivitet :) Moro

E753EA36-160B-4D55-BC20-D758EA08A566.jpeg

(Ble litt dårlig kvalitet på bildet her ser jeg men..)
 
Last edited:
Gjorde det sist og gjorde det nå. Like fornøyd begge gangene. Dette er fra denne gangen (29+0) 80E1DCF6-66A1-4230-9495-901E42A6946E.jpeg
 
Det gikk kjempebra! Synes ikke han var vanskelig å forstå i det hele tatt og synes vi fikk mange fine bilder:Heartred
Men han nevnte også at det er vanskelig å få fine bilder, da fostre nesten bare sover på dagtid frem til uke 30 mener jeg han sa og har hender/føtter i veien og man kunne bare glemme å prøve å vekke det, da fostre sover i ganske dypt søvn. Så derfor tilbyr han gratis time innen en uke om det ikke blir bra bilder :) Han kan det han driver med for å si det sånn, fikk vite mye jeg ikke visste; bla at når fostre har henda foran ansiktet (og ikke ned ved rumpa for eksempel), så er det bra hjerneaktivitet :) Moro

Vis vedlegget 346528

(Ble litt dårlig kvalitet på bildet her ser jeg men..)

Så bra du var fornøyd! Vi gleder oss Jeg har morkaken liggende foran så har blitt anbefalt å ikke vente for lenge med 3D, så tør ikke vente til helt til uke 30.
Hvilken uke er du i? Veldig koselig bilde da ❤
 
Back
Topp