3cm åpning!

Mandarin

Blir kjent med forumet
Hello!
Var nettopp hos JM og ble opplyst at jeg har en 3cm åpning! Hun sa at jeg måtte være obs på alt jeg kjenner i dag eller i natt og ringe MED EN GANG! (har 1 timers tid til sykehuset)
Det var så rart for jeg kjenner ingenting spess annet enn masse kynnere, og mensmurringer inni mellom...
Hun kunne kjenne hodet klart.
Nå er jeg såååååååååååååååååå spendt at jeg ikke kan konsentrere meg om noe som helst!!

Går nok lenge før det skjer noe, så flaksen som jeg er[8D][8D][8D]

Herregud så spennende mandarin!! Tipper den kommer til natten!![:D][:D][:D]

Lykke til da!![;)]

Oi, kjempespennende- da er det jo bare til å gjøre klart alt,og vente på at noe skjer  gå en tur eller noe, så får du det hele igang[;)]  masse lykke til

Å så spennede..lykke til mandarin..skal tenke masse på deg...

1000 takk jenter! Tror badmingtonen i går gjorde susen! Skal ta en runde til i dag!

Så spennende.
Jeg skal til jordmor på fredag, om det ikke ha skjedd noe innen da skal jeg få henne til å kjenne etter om jeg har noe åpning.
Lykke til!

jeg var også hos jm i dag, å jeg hadde 2 cm åpning, å etter jeg kom hjem så har jeg hat mye kynnere å vondt i underlivet, så håper det skjer noe snart.

Håper det går for med deg nå da, sånn at du slipper å ha vondt så lenge.
Lykketil[:D]

oi, så spennende!!
Da må du prøve å ha masse sex fremover da [;)]- nyt det mens dere kan [:D]

Lykke til [:D]

ORIGINAL: Mandarin

Hello!
Var nettopp hos JM og ble opplyst at jeg har en 3cm åpning! Hun sa at jeg måtte være obs på alt jeg kjenner i dag eller i natt og ringe MED EN GANG! (har 1 timers tid til sykehuset)
Det var så rart for jeg kjenner ingenting spess annet enn masse kynnere, og mensmurringer inni mellom...
Hun kunne kjenne hodet klart.
Nå er jeg såååååååååååååååååå spendt at jeg ikke kan konsentrere meg om noe som helst!!

Går nok lenge før det skjer noe, så flaksen som jeg er[8D][8D][8D]

Oi oi så spennende.. Jeghar jo selv masse murringer kanskje jeg også har fått åpning??? Hm skal til legen på fredag men det er kasnkje for lenge til???

Uansett.. Håper det skjer noe med deg snart[:)]... Masse lykke til...

KLem

ORIGINAL: Jas

oi, så spennende!!

Vet nok ikke hvordan det er med sex og en åpning, hun kunne jo kjenne hode til babyen...Tror ikke jeg tar noen sjanser. Sæden skal egentlig modne livmorhalsen og den er jo allereede helt avflatet-utslettet... 

Schnuppa-jeg var helt paff da hun sa om åpningen, men har hatt kynnere og noen tak i mange dager så det er nok det som skjedde. Bare vent, du er sikkert i gang du også!

Ellers så syns jeg det er vanskelig å vite når jeg skal ringe, fordi JM sa at jeg ikke nødvendigvis trengte kjenne noe til 5cm!!

ORIGINAL: Jas

oi, så spennende!!

Vet nok ikke hvordan det er med sex og en åpning, hun kunne jo kjenne hode til babyen...Tror ikke jeg tar noen sjanser. Sæden skal egentlig modne livmorhalsen og den er jo allereede helt avflatet-utslettet... 

Schnuppa-jeg var helt paff da hun sa om åpningen, men har hatt kynnere og noen tak i mange dager så det er nok det som skjedde. Bare vent, du er sikkert i gang du også!

Ellers så syns jeg det er vanskelig å vite når jeg skal ringe, fordi JM sa at jeg ikke nødvendigvis trengte kjenne noe til 5cm!!

He he jippi tenk om jeg også har 3 cm??? [:)]

Nei det er ikke enkelt å vite, kjempe vanskelig å vite noen ting synes jeg selv... [8D][8D] Du har et stykke å kjøre til sykehus jeg har veltoppen 10 min, men samboer er jo på jobb, natt, dag og kveld så han har 30 min å kjøre før han kommer hjem... Nei det er ikke enkelt det her.. Men skal jammen la legen sjekke meg på tirsdag om jeg har åpning.

Fikk du jordmoren din til å sjekke deg eller gjorde hun det av seg selv???

Så spennende! Lykke til!

Hun gjorde det selv. Hun sa at jeg har hatt nok i dette svangerskapet så hun tar ingen sjanser.

Nå har det også kommet litt rødt/brunt utflod...

Vet ikke om det er proppen eller hun som har irritert slimhinnene der nede...

Men noe er på gang!

Hun gjorde det selv. Hun sa at jeg har hatt nok i dette svangerskapet så hun tar ingen sjanser.

Nå har det også kommet litt rødt/brunt utflod...

Vet ikke om det er proppen eller hun som har irritert slimhinnene der nede...

Men noe er på gang!

ÅÅÅ håper det er noe på gang for deg... Ønsker deg masse lykke til.. Tenk snart har du en liten en i armene dine... [;)][;)]

Back
Topp