?

Mamma 89

Blir kjent med forumet
skal til syden til helga, noen som har noe efaring ang solkrem som må brukes og er god?

ORIGINAL: Novemberblomst

syns dere ikke det er litt tidlig å dra med ungen til syden alt nå.. ekke ho litt liten??
hehe...
bare 6 mnd lissom??

tror ikke de drar dit for å plassere ungen i sola og få ho brunest mulig...

det er så sant så sant, kjøpte en parasol og solkrem sånn at det håper jeg hjelper litt:)

d var nettopp test av barnesolkremer i ba. derma sin babylane (skrives d sånn[8|]) kom vertfalll best ut... på apoteket og på reflex har dem i tilegg klær med uv-filter i eller noe sånt... går helt fint å reise til syden med en på 6 mnd[;)][:D] d vokser jo opp barn der og[8D] kan jo lege til at d er lurt med strand telt(d kjøpte vi på plantasjen) og en balje eller noe å ta med på stranden som kan stå i skyggen, så den lille kan avkjøle selg litt i[:)]

ORIGINAL: cathrine2

d var nettopp test av barnesolkremer i ba. derma sin babylane (skrives d sånn[8|]) kom vertfalll best ut... på apoteket og på reflex har dem i tilegg klær med uv-filter i eller noe sånt... går helt fint å reise til syden med en på 6 mnd[;)][:D] d vokser jo opp barn der og[8D]

tusen takk for svar:)
jaa, det er jo sant det,

ORIGINAL: 21mamma

bare å spørr på apoteket de har peiling

Går ann å spør her også, Tror det er noen som har hat barn med til synden eller noe her i fra..

d var nettopp test av barnesolkremer i ba. derma sin babylane (skrives d sånn[8|]) kom vertfalll best ut... på apoteket og på reflex har dem i tilegg klær med uv-filter i eller noe sånt... går helt fint å reise til syden med en på 6 mnd[;)][:D] d vokser jo opp barn der og[8D] kan jo lege til at d er lurt med strand telt(d kjøpte vi på plantasjen) og en balje eller noe å ta med på stranden som kan stå i skyggen, så den lille kan avkjøle selg litt i[:)]

joa går sikkert greit.. men ville ikke gjort det jeg... det er jo et lite barn som ikke er vant med sånn varme og bli sikket mye for en sånn liten unge..

det tror jeg ikke, hadde det vært for mye for henne så hadde di nok sakt i fra på helsestasjoen når jeg var der for 1 uke sia:P

ORIGINAL: Blue_Angel

joa går sikkert greit.. men ville ikke gjort det jeg... det er jo et lite barn som ikke er vant med sånn varme og bli sikket mye for en sånn liten unge..

det ekke no problem snuppa mi har vært i syden 5 uker til sammen allerede å hun er ikke 1 år en gang, hun stor koser seg der nede så vurdere å stikke igjen hehe

Jaa, tror mi snuppe også kommer til å like seg der nede:)
men eneste jeg gruer meg til er eksemen hennes hun har barne eksem atopisk eksem eller noe..

ORIGINAL: barn07

ORIGINAL: Blue_Angel

det ekke no problem snuppa mi har vært i syden 5 uker til sammen allerede å hun er ikke 1 år en gang, hun stor koser seg der nede så vurdere å stikke igjen hehe

Jaa, tror mi snuppe også kommer til å like seg der nede:)
men eneste jeg gruer meg til er eksemen hennes hun har barne eksem atopisk eksem eller noe..

åsså tar dere ho me til syden.. jaja... stakkar lita...
håper dere får det morro da

ja di på helsestasjonen mente eksemen kunne bli bedre, tror det het det, det blir verre i surt og fuktig vær og bedre i sol og tørt vær tror jeg det var.. sikkert meg som har tatt feil a eksemene, men det het barne eksem

Back
Topp