39 dager..

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Herregud som tiden flyr...
Tenk nå har jeg kun 39 dager igjen til termin.. Nå raser det avgårde her..
Tror jeg skal begynne å pakke baggen snart nå... [:)]

ja, jammen meg flyr dagene av sted.. ikke lenge siden jeg synes det var mange lange månder igjen... men nå nærmer det seg gitt.. det kan jo nesten skje ting når som helst...(nesten[;)])

Ja det er skremmende hvor fort det går nå..Håper bare han klarer å holde seg inne til etter 1 juli..Har ikke tid før..[:D]

ja.. her bør babyen holde seg inne minst 2 uker til.. for da kommer pappa`n hjem..
men så er det bare å dukke opp når han føler seg klar for det.. skal bli godt med en baby å dulle med i stedet for å bare gå hjemme å sulle..[:D]

JA det er jo sant det..Men venter han til etter 1 juli så får pappaen 6 uker i stede for 5 uker pappapermisjon da [:D]

Men han kommer vel når han føler for det tenker jeg..[:)]

Nå må jeg skrive inn her for å se hvor mange dager det er igjen på tickeren min[;)]

Der sier du noe Chello... tror sannelig jeg skal kjøpe meg en joggedress i dag, de er så slitte og godt brukte de jeg har her, vil ha en ny.

grr.. 42 dager igjen jooo, det er jo leeengeee.[:D]

hhhhhhhhjjjjjeeeeelp!
ja, det nærmer seg nå gitt!!
begynner egentli å kjenne at jeg ikke er så tøff likevel....
har gleeeeeeedet meg til fødselen til nå...nå begynner jeg å tenke litt....[8|][8|][8|][8|]jaja, vi er da alle født, nesten vaginalt alle sammen...jeg skal vel klare de jeg også.[;)]

ORIGINAL: Monicus

Nå må jeg skrive inn her for å se hvor mange dager det er igjen på tickeren min[;)]

Der sier du noe Chello... tror sannelig jeg skal kjøpe meg en joggedress i dag, de er så slitte og godt brukte de jeg har her, vil ha en ny.

grr.. 42 dager igjen jooo, det er jo leeengeee.[:D]

Hmf hmf, lenge for deg??? Tenk på meg da.. nesten 60 dager igjen jeg da.. [:D] Ehe kanskje ikke så mye å le av?? [8|][8|]

[:)]

ORIGINAL: chello

39 dager er jo ingenting!!!!![;)] Kanksje på tide med den baggpakkinga ja.. Har pakket litt jeg, men bruker jo nesten alt av det jeg vil ha med meg. Tenkte å kjøpte inn ny tannkost og tannkrem og noen såper. så får jeg unnagjort toalettveska og[;)]

Ja det er vel på tide å begynne med denne berømte baggen nå..
Men som du sier så blir det meste brukt ennå..Har ikke så mye klær jeg kommer inn  i..Men litt ekstra såper og tannbørste og slike ting er joi greit å få i hus....[:)]

Back
Topp