!!!!!!!

nikita83

Flørter med forumet
her sitter jeg gravid og veit at det er ei annen jente der ute som oxo er gravid med min kjære.. ikke bare er vi begge gravide men, det er bare 3 uker mellom oss. Har prøvd alt jeg kan for at vi skal gå overens,men gud hun gjør det vanskelig... Drømme situasjon er det ikke akkurat,men... Jeg orker snart ikke mer.. Det er så sinnsykt vanskelig å takle... Gjør ikke akkurat saken bedre at hun er super sjalu for at min kjære ikke er hos henne nå mens hun er gravid,men det kan hun da ikke forlange????
Hun gjør alt hun kan for å ødlegge mellom oss så hun kan få han..
Vil bare fille riste hele dama og be henne holde seg unna.........................................................................
 
Åj, Dette må være noe av det verste marerittet....
Var han utro eller noe???? Det høres I vært fall ut som en grusom Situasjon...
 
Nei han var ikke det.. Han gikk plutselig fra meg for henne og var sammen med henne i max 3 uker så kom han tilbake og angra.. Da hadde vi jo akkurat fått vite at jeg var gravid.. Gikk ikke lang tid før hun ringte meg og sa hun var gravid oxo...
 
uff, det må være fryktelig for deg! Kan ikke forestille meg hvordan det er, men føler liksom at jeg må ønske deg lykke til, og hvis hun dama at han er din og ingen andres!
 
oj.... det må være et mareritt! Jeg hadde aldri takla det!! 
 
ORIGINAL: ainakor79

oj.... det må være et mareritt! Jeg hadde aldri takla det!! 

 
Signerer!
 
 
 
HAr jo ikke noe med det jeg da, men er det 100% sikkert at hun er gravid?
HAdde ei vennine som hadde det helt likt, og denne dama sa hun var gravid kun får å få mannen tilbake[:@]
 
ORIGINAL: bessa

HAr jo ikke noe med det jeg da, men er det 100% sikkert at hun er gravid?
HAdde ei vennine som hadde det helt likt, og denne dama sa hun var gravid kun får å få mannen tilbake[:@]

 
Den tanken var jeg også inne på.
 
quote:

ORIGINAL: bessa

HAr jo ikke noe med det jeg da, men er det 100% sikkert at hun er gravid?
HAdde ei vennine som hadde det helt likt, og denne dama sa hun var gravid kun får å få mannen tilbake


Den tanken var jeg også inne på.

 
signerer
 
ORIGINAL: gakka

ORIGINAL: bessa

HAr jo ikke noe med det jeg da, men er det 100% sikkert at hun er gravid?
HAdde ei vennine som hadde det helt likt, og denne dama sa hun var gravid kun får å få mannen tilbake[:@]


Den tanken var jeg også inne på.



tenkte jeg med en gang også...
for en forferdelig situasjon!
*trøsteklem* håper det ordner seg for dere!
 
Herlighet...
For å være ærlig så høres ikke han ut som en å samle på... virkelig umodent! Tror du at han vil bli hos deg nå da? Når han er så vinglete og ubestemmelig? Ikke kjemp for han bare fordi du er gravid, da ville jeg heller klart meg uten han. Jeg tror faktisk du og barnet ditt får det bedre uten... Lykke til, uansett hva som skjer.
 
ORIGINAL: nikita83

Nei han var ikke det.. Han gikk plutselig fra meg for henne og var sammen med henne i max 3 uker så kom han tilbake og angra.. Da hadde vi jo akkurat fått vite at jeg var gravid.. Gikk ikke lang tid før hun ringte meg og sa hun var gravid oxo...
 
ORIGINAL: Mille84

quote:

ORIGINAL: bessa

HAr jo ikke noe med det jeg da, men er det 100% sikkert at hun er gravid?
HAdde ei vennine som hadde det helt likt, og denne dama sa hun var gravid kun får å få mannen tilbake


Den tanken var jeg også inne på.


signerer

 
Signere den her æ å! Håpe for din del at d egentli e ein løgn!
 
Håpe d ordne sæ for dæ/dåkk![:)]
 
Vil bare ønske deg lykke til! Håper dere får det til å fungere, og at dere ikke lar henne ødelegge mer en hun alerde har gjort. Prøv å overse henne, hun vil sikkert komme med flere syke påfunn for å ødelegge. Går ut fra at du og typen har er 100% sikker på at dere vil ha hverandre, i såfall trenger du ikke bekymre deg for henne. Men det er synn at ikke hun kan være LITT hyggelig mot deg. Dere vil jo mest sannsynlig måtte ha kontakt i framtiden fordi din samboer er far til hennes barn. Altså må dere forholde dere til hverandre (til en viss grad)  i framtiden...
 
Ønsker deg masse lykke til, stå på og kos deg med den lille [:D]
 
Lille_ blomst kom med noe bra her!
Jeg ville nok ha gitt deg det samme rådet som henne her ja!
Lykke til og jeg håper for din del at ting ordner seg!!
trøste klem!
 
Takker for all støtte dere viser..
Har vært inne på tanken om at det var løgn,men jeg har sett bevis på at hun er\var.... Litt usikker nå på om fortsatt er det.. hvis hun er gravid nå så er hun i det minste syk i hodet sitt.. Veit ikke hvor mange som har vært på blink eller vet hva det er,men der snakker hun om syden og hvor masse hun gleder seg til å drikke den og den drinken... og når jeg da sendte henne mld og spurte så fikk jeg plutselig mld fra sjefene om at jeg hadde truet henne på liv og helse og ble tildelt karantene.. men enda så klarer hun ikke å la vær å sende meg ekkle mld... For litt siden fikk jeg mld og trusler om at verken jeg eller faren til barnet(min kjære) skulle få ha noe med barnet og gjøre noen gang.. Når jeg da skreiv at vi bare kontakta advokat så har hun blitt grinete... Er så lei så lei.......
 
Her er det en del løse tråer som jeg ikke forstår...
Men jeg tror ting vil ordne seg for deg og din kjære!
Hun får jo bare feste og tro det er slik ting foregår, men er ikke så sikker at hun vil bære frem dette barnet akurat???
Håper det beste for deg jeg!
Du får bekymre deg mindre på hennes vegne, og tenke mere på at det er nå ditt barn trenger den beste næringen av deg!
Lykke til!
 
 
virker jo helt sykt hele greine[8|]
jeg hadde ikke taklet å være sammen med noen som ventet barn med en annen.
¨Men noen tanker som slo meg (mange damer som kan være jævlig bitch og utrolig falsk)  :
 
* er hun virkelig gravid?
* er det typen din som er faren til barnet?
* er hun gravid hadde jeg villet tatt en dna test hvis jeg var typen din.
 
Hun virker veldig umoden da, begynne å snakke om at dere ikke skal få treffe barnet osv. greit nok hun nekter deg, men er typen din faren så kan hun ikke nekte han samvær med barnet sitt.
 
Hvor gammel er dette kvinne mennesket? drive å skryte over hvilke drinker hun skal drikke virker veldig umodent. samtidig som hun er gravid? jaja[8|]
 
vil ønske deg lykke til....
 
ORIGINAL: lille_blomst

Uff jeg skjønner at dette er en vanskelig situasjon for dere, særlig for deg.

Jeg mener ikke å være ekkel eller noe, men hun andre som er gravid, føler nok akkurat det samme som deg. Jeg skjønner godt at hun vil at han skal være hos henne, akkurat som du vil han skal være hos deg... Og hvis det virkelig er sånn at hun venter hans barn, kommer hun til å være i livene deres for alltid. Det beste hadde vel vært om kjæresten din snakket med henne og forklarer at han vil være hos deg  og ikke hos henne, så kanskje hun kan slutte å prøve å stjele han etterhvert.

Jeg vil bare ønske deg lykke til med svangerskap og den lille babyen når den kommer til verden. Håper situasjonen deres bedrer seg.

SIGNERER DENNE!!!!!!!![8|]
 
Herregud...for en situasjon skjønner at du er fortvilet det hadde jeg å vært.
 
Er du sikker på at ungen hun bærer på er din kjære sin.
 
Lykke til videre
 
klem
 
Back
Topp