Veit korleis du har det. Er forferdelig urettferdig. Har sjølv prøvd sidan juni 06, og det at det med stormskritt nærmar seg to år utan å ein gong ha vore i nærheten av å verta gravid.. Ooo, da tære. Og når andre som ikkje ein gong prøver blir det, det er leit og sårt. Ingen tvil.. Var på fest her ei helg, og då var det 2 stk der som klarte prestera å seia at "ååå, det er sååå lett å bli gravid!!" og då er ein av dei personane mi bestavennina. Då kjente eg at huff og huff. Måtte berre komma meg ut der i frå, mens dei prata sånn. Føler ho ikkje klarar setja seg litt inn i korleis eg har det. Eg var jo omtrent sjokkskada då eg fikk vita at ho var gravid, og klarte knapt snakka med ho om det. Då vart ho sur. Og gretten, koffor eg ikkje kunne væra glad på hennas vegner, eg berre fekk ho lei seg osv, osv. Så då slutta eg å seia noko om det, og heller prøvde "lata" som eg var glad. No er eg sjølvsagt glad for at ho skal få, men det er uansett sårande korleis ho heile tida masar om sånn og sånn gravide ting. For eg blir jo då minna på kvar gong at me ikkje er det, og kanskje me ikkje ein gong vil få det til.
Jaja, beklager at eg skreiv så mykje. Skulle berre få fram at eg i det minste veit korleis du har det. Kan ikkje sei det vert lettare etter kvart heller.. Men skal håpe for deg og din sambo at det snart blir deres tur no! Har du bestilt utredning no da? Får du oppflg. av lege dersom du blir gravid? *trøsteklem*