38 uker...!!!

ms.bonita

Gift med forumet
jaja då har man nådd den milepælen i svangerskapet! [:D] toppen en mnd igjen då.
kjenner hormonane flagrer litt for tia, leste nettopp om fødselen til anne og lars. då måtte tårene trille frå begynnelse til slutt[;)] jaja, mannen meine no at eg er meir stabil no som gravid enn på p-piller...[&:]

Hehe... du flyr ikke rundt som en sånn tikkende hormonbombe for tiden du da? Det er vakkert å lese om fødsler så nære våre egne!! c",)
Gratulerer med 38 uker!!

Så spennende!![:)] Gratulerer med å ha kommet så langt!! Nå kan ting skje når som helst..
Jeg hadde også en tårevåt opplevelse når jeg leste en fødselshistorie i dag[:)]

nei faktisk ikkje så masse tikking her i gården.[:D][:D] skal ikkje påstå at eg savne det nei..[;)]

tia går skammelig fort!! men eg har tru på at denne siste mnd kan gå langt treigare!

Nå nærmer det seg med storm skritt... [:D] stå på!

neei.. babyen kan godt vente litt. me holde på med oppussing og er blitt forsinka!! når mannen jobber 14 timer for dagen, minimum, så er det ikkje masse energi igjen. eg prøver å gjere det eg kan, men kroppen har slengt ut et par hindringer i det siste. alt til småen er jo klart,men me har ikkje et anstendig soverom[&:] jaja det ordner seg til slutt![:D]

Lykke til med oppussinga! Skjønner du gjerne vil vente litt med fødsel da [:D] greit å ha ting litt mer i orden først...

Grattis..kommer etter imorgen[:D]

grattis..henger etter men kommer om 3 uker..hehe

Gratulerer! Kommer etter på fredag[:D]

Gratulerer med ny milepæl!  Gleder meg enormt til å komme dit jeg også[8D]

Back
Topp