38 i feber

MissV

Forelsket i forumet
Ligger syk hjemme og har nå fått feber på nesten 38. Vet det ikke er så mye, men blir slapp og får frysninger og hetetokter om hverandre...
Kan dette bære skadelig for den lille? Leser litt forskjellig på nett så blir usikker... Bor i Oslo og kan tenke meg at en eventuelt legevakt har nok å gjøre...

Litt feber går nok helt fint♡ Influensa? God bedring ♡
Huff vet ikke om det er influensa, men er tett i nese og rennende øyne. Fryser og svetter og har feber som går opp og ned. Har ikke tatt noe piller, vil helst unngå det..
Takk for svar! Blir jo bekymra for absolutt alt! :/

Sikkert en liten forkjølelse - sjeldent man føler seg så jævlig som ved feber:p hvertfall ikke jeg. Du kan trygt ta paracet når du er gravid , bare hold deg innafor dagsdosen. :)

Du kan fint ringe legevakten og høre om du er bekymret, de er flinke til å svare over telefon. Men uten at jeg vet sikkert ville jeg nok tatt paracet for å prøve å holde feberen nede. Hjelpe kroppen litt i og med at den har mer å passe på nå.

Du kan fint ringe legevakten og høre om du er bekymret, de er flinke til å svare over telefon. Men uten at jeg vet sikkert ville jeg nok tatt paracet for å prøve å holde feberen nede. Hjelpe kroppen litt i og med at den har mer å passe på nå.
Blir det Børre i løpet av kvelden så tar jeg en telefon ned- setter pris på svar, det letter litt :)
Nå skal jeg få med meg finalen i skal vi danse, så legge meg! Håper på en feberfri kveld og morgendag!

Så kjedelig! Masse god bedring! Som de over skriver så kan du fint ta paracet. Opplevd det samme gjennom mine sv, og det gikk helt fint. Ikke bekymre deg;)

Ligger syk hjemme og har nå fått feber på nesten 38. Vet det ikke er så mye, men blir slapp og får frysninger og hetetokter om hverandre...
Kan dette bære skadelig for den lille? Leser litt forskjellig på nett så blir usikker... Bor i Oslo og kan tenke meg at en eventuelt legevakt har nok å gjøre...

Hvordan er formen? Blitt noe bedre?

Back
Topp