38,1 i "feber"

Grete71

Forumet er livet
Kan vel knapt knapt kalles feber.... [8|]

jeg fikk beskjed om at dersom hun skulle få feber og den steg til over 39 grader, da kunne jeg gi paracet.

Enkelte har feber når de har 37,6
Men det kommer an på personen.
Mannen min er skikkelig dårlig når han er over 38, han har lav krops temp til daglig. 36 å noe.
Jeg er skikkelig dårlig når jeg har over 39, og har høy kropps temp til daglig, mellom 37,5-38

Mathias er varm til vanlig, men vet ikke HVOR varm. [:)]

ORIGINAL: Jeaa

det kalles jo feber, men så lenge han er i fin form tror jeg ikke han trenger febernedsettende...jeg pleier å la de sove av seg feber`n, men blir den høyere så kan man gi noe [:)]

også må vi huske at babyene har stor sett høyere temp enn vi voksnen... det var vel det de sa en gang til meg på sykehuset, da jeg var inn med første man[;)]

Snuppa her fikk feber etter vaksinen i går. Jeg ventet til den kom på 39 grader, det er visst over 39 romperaketten funker best av en rar grunn. Jeg gir aldri før den er 39 uansett. Når hun våknet i dag hadde hun 38.0 men hun virker i fin form ellers[;)]

ORIGINAL: LineMerethe

Snuppa her fikk feber etter vaksinen i går. Jeg ventet til den kom på 39 grader, det er visst over 39 romperaketten funker best av en rar grunn. Jeg gir aldri før den er 39 uansett. Når hun våknet i dag hadde hun 38.0 men hun virker i fin form ellers[;)]

Romperakett....haha... da har jeg hørt d og :)

Jeg gir heller ikke paracet før den er 39...

Men hvis den er på rundt 38,5 og er bare surv og grin...så kaaaaaanskje j gir. da må j se ann situasjonen.

Jeg ga han. Rett og slett fordi vi har hatt en møkka natt, og det tydeligvis er noe som plager han. Tenner kanskje, i forbindelse med forkjølelsen. Så jeg tenker at hvis han har vondt, ja da skal jeg hjelpe han!!!

Vi to jentene har kroppstemperatur på 36,4, noe som gjør at 38 er feber for oss. Jeg gir ikke paracet pga at hun har feber, men ser an almenntilstanden.

Back
Topp