;)

ORIGINAL: Circe

Om jeg hadde vært i samme situasjon. Så hadde jeg tatt det som en faktaopplysning.

Det er så mye vi kommende mødre er bekymret for, så jeg synes det er viktig at vi prøver å henge oss mer opp i det positive enn det negative som kanskje, men bare kanskje, kan skje.

Jeg håper du klarer å være glad for at alt var bra med barnet ditt, MINI_MUS, og hvis du likevel tenker på dette med levedyktighet, så er det jo faktisk ikke lenge til det er over den grensen heller. Men sannysnligvis betyr den grensen ingenting for deg i virkeligheten. Du får mest sannsynlig et langt svangerskap med en frisk unge som premie til slutt. [:)] Det er jo det som er det vanlige, og beskjeden du fikk var jo at alt var vanlig og bra. [:)]

ORIGINAL: TinyAngel

Har ikke lest noen av de andre trådene dine,men hadde nok blitt litt lei meg også.Selvfølgelig vet jeg det,man er jo ikke dum,men er lov å bli lei seg fordet...

har heller ikke lest de andre trådene, men uansett skal ikke de gjøre slikt at folk skal svare "slemt" for det...
jeg mener ikke å kontrollere hvor mange som kan svare eller ikke, men syntes bare enkelte var veldig krasse og nesten gikk til angrep på henne istedet for å støtte henne når hun var lei seg...

Tusen Takk:)

Tenker ikke så mye på det men ville bare få det ut og var faktisk litt lei meg men er bedre nå etter snakk med dere:)

Tusen takk alle sammen[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: MINI_MUS

Tusen Takk:)

Tenker ikke så mye på det men ville bare få det ut og var faktisk litt lei meg men er bedre nå etter snakk med dere:)

Tusen takk alle sammen[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

det er godt å høre du føler det lettere nå :D
lykke til videre i svangerskapet :D

ORIGINAL: Thothamon..

ORIGINAL: MINI_MUS

Det går bra lissom jeg er vant med å få sånne tilbakemeldinger hver gang jeg sriver en tråd så det er helt OK[:-]
Tror ikke folk mener noe vondt med svarene de gir deg. men du har kommet med endel litt "merkelige" tråder, så folk blir skeptisk...

jupp...

Back
Topp