;)

MiniMus

Forelsket i forumet
[:)]

Jeg vet ikke hva mente egentlig skjønner at den er lite og kan ikke leve hvis den skulle bli født nå
men blir veldig trist når hun sier d i tilegg[:'(]

ORIGINAL: MINI_MUS

Jeg vet ikke hva mente egentlig skjønner at den er lite og kan ikke leve hvis den skulle bli født nå
men blir veldig trist når hun sier d i tilegg[:'(]

hun forteller deg jo bare fakta...
samme som en kreftpasient som får overlevelsesprognosene.. han kan jo ikke bli forbanna på legen - det er jo bare fakta..

hun ville sikkert at du skulle være forberedt på at HVIS det skulle bli en prematur fødsel, så er ikke barnet levedyktig utenfor livmoren enda...

[:)][:)][:)][:)]Takk Takk;)

Men denne baby er det beste som har skjedd meg asso:)[:D][:D]

Nå er det vel ikke vanlig at legene sier sånt på en svkontroll..
Og alle vet jo at man ikke skal stresse opp og gjøre en gravid kvinne
nervøs, ikke minst for at hun skal gå og tenke på at hvis hun føder nå,
så går det ikke bra! Blir jo supernervøs av mindre..
Skjønner at du ble lei deg, men hun sa det nok litt hardere enn nødvendig.

herlighet, hva var det for noe og si da???
greit nok at det er sant, men vi kan vell ikkje gå rundt og FORBEREDE oss på en prematur fødsel, lite sannsynlig at det skulle skje deg,selv om det skjer med noen da!!
har vært igjennom to sv.skap og prematur fødsel har ALDRI bli blitt nevnt, den kommentaren kunne hun spart seg for!

ikkje tenk mer på det og kos deg videre i sv.skapet ditt[:)]

Ohhh takk for dem fine ord:)[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Manhattan

Må si meg enig med legen din. En baby på 21 uker er ikke levedyktig.
Kan jeg få spørre hvor gammel du er?

man kan bli lei seg uavhengig av alder da...
syntes enkelte kommer med krasse utsagn.. som f.eks skjønner ikke hvorfor du er lei deg!!!
hva er er det for en kommentar...????

Hvorfor sa hun det overhodet? [&:]

Jeg fikk ikke en sånn beskjed.. Greit nok at det er sant, men hun trenger da virkelig ikke si sånn [8|]

ORIGINAL: MissOLD!

beklager å si det men det er faktisk bare fakta.

Kansje litt unødvendig å si,men dog.

hun skjønner sikkert at det er fakta selv, me hun ble lei seg over uttalelsene og jeg skjønner ikke problemet til enkelte her inne... her kan man fortelle om følelser, om man er sinna eller lei seg, også får hun bare høre at hun må skjønne at det er fakta og takle det...

Jeg skjønner at det er fakta jeg gjør jo det..

Men man blir litt lei seg,,legen min er flink kanskje det hun sa bare kom ut og det går greit..

Men tenkte så lenge jeg ikke spør om det selv så trenger hun ikke å fortelle meg det heller[;)]

så hvis en person her inne er lei seg for noe de har hørt eller blitt fortalt, så kan de ikke skrive om det her inne, i tilfelle det er noe som står i en bok og som en fakta...?
enkelte har vel bare tyngre for det enn andre...
skjønner det...

tenk om det var dere som var i den situasjonen...

Det går bra lissom jeg er vant med å få sånne tilbakemeldinger hver gang jeg sriver en tråd så det er helt OK[:-]

ORIGINAL: Manhattan

ORIGINAL: venter jentenr2

ORIGINAL: MissOLD!

beklager å si det men det er faktisk bare fakta.

Kansje litt unødvendig å si,men dog.

hun skjønner sikkert at det er fakta selv, me hun ble lei seg over uttalelsene og jeg skjønner ikke problemet til enkelte her inne... her kan man fortelle om følelser, om man er sinna eller lei seg, også får hun bare høre at hun må skjønne at det er fakta og takle det...

Det så ikke slik ut på innleggene og det var jo derfor folk skrev at det var sannheten. Skal vi lyve da eller?

og hva så om hun ikke skjønte det.. tror du virkelig hun trenger da å få printa inn av 10 forskjellige om at det er fakta og face it liksom...?
holder da med en som forteller det...
går uansett ann å svare litt mer følsomt enn som så...

Har legen deres virkelig sagt det til dere? [8|]

Som sagt fikk jeg aldri den beskjeden og bare slenge ut med det slik uten vidre syns jeg er virkelig unødvendig.

Hun vet nok godt at det er fakta, men skjønner bare ikke at JM slenger ut med det slik.. tror jeg hadde begynt og lure selv.

Det går bra lissom jeg er vant med å få sånne tilbakemeldinger hver gang jeg sriver en tråd så det er helt OK[:-]

herregud, du skal ikke være vant med det... tenk heller at det ikke er deg det er noe feil med :D
hev deg over de og spør om det du vil... :D
er ikke alle som er som visse her inne...

ORIGINAL: Circe

Så jeg kan ikke si hva jeg mener???
Skal jeg pynte på svarene mine??? Det er jo bare dumt!

du har virkelig tungt for det du... hvorfor må ørten forskjellige svare det samme, når man er lei seg for noe så er man det... men du er vel en som bare måååååå ....
skal ikke fortelle hva som blir for dumt og ikke jeg...
omg!!!

Tror ikke folk mener noe vondt med svarene de gir deg. men du har kommet med endel litt "merkelige" tråder, så folk blir skeptisk...

Back
Topp