37 uker!!

Vonka21

Andre møte med forumet
Nå har eg endelig kommet til 37 uker. Deilig å tenke på at nå kan barnet bli født uten at det blir prematurt. Nå som fødselen nermer seg så mye, begynner alt å bli enda fjernere for meg. Eg skjønner ikkje at det kun er 22dager igjen til termin... Og egentlig kan barnet komme når som helst.... Eg har hatt på følelsen at eg kommer til å få før termin, men alle sier heile tida at eg må forberede meg på at eg må gå over tida. At det er mest sannsynlig. Må det være slik? Er jo veldig mange som får før termin også, så hvorfor skal eg absolutt måtte vente lenger? 9juni har eg termin, han/hun kan godt komme 1juni...eg er hvertfall klar!!
Driver å drikker på bringebærblad te, har ikkje fått noen synlig virkning enda, men kan jo vær det hjelper på likevel...??
Heldigvis er det mye liv i magen om dagene, så eg veit at barnet har det bra, men alikevel er eg litt bekymra for at noe skal skje, så kunne godt tenkt meg at hun/han kom ut snart, så eg har kontroll!!

Grattis med 37 uker!!! Det nærmer seg virkelig nå ja! Er du førstegangsfødende? For jordmoren min sa at det var like vanlig å føde før termin som etter når man er førstegangs. Selv har jeg på følelsen av at jeg kommer til å gå over terminen. Tror man skal stole litt på denne følelsen jeg [:)]

Gratulere så mye med 37 uker!
Ser vi har termin på samme dag, og kjenner meg litt igjen i det du beskriver.
Selv stortrives jeg som gravid no, og har igrunn ingen plager lenger! ...men begynner å bli spent og vil gjerne treffe bebisen vår snart!
Lykke til fremover[:D]

Grattis! [:)] hver eneste uke som går kjennes ut som en liten seier! irriterende når andre sier at man lett kan gå over tia, det er ikke det man vil høre [&:] babyen kommer når den selv er klar! håper du får nurket ditt snart, kos deg videre med bollemagen :)  

Gratulerer med 37 uker[:D]deilig å tenke på å ha kommet så langt tenker jeg[;)]Får håpe du slipper å gå overtid da[;)]Lykke til videre fremover[:D]

Gratulerer med 37 uker![:D]

Jeg tenker slik som deg egentlig... Følelsen sier at nurket vil ut før termin, mens alle sier jeg må froberede meg til å gå over tiden. det er for at vi ikke skal bli for lei at de sier slik. Men jeg lurer litt på om denne følelsen kan være riktig om du selv tror du kommer til å føde før....[8|]

Back
Topp