Vonka21
Andre møte med forumet
Nå har eg endelig kommet til 37 uker. Deilig å tenke på at nå kan barnet bli født uten at det blir prematurt. Nå som fødselen nermer seg så mye, begynner alt å bli enda fjernere for meg. Eg skjønner ikkje at det kun er 22dager igjen til termin... Og egentlig kan barnet komme når som helst.... Eg har hatt på følelsen at eg kommer til å få før termin, men alle sier heile tida at eg må forberede meg på at eg må gå over tida. At det er mest sannsynlig. Må det være slik? Er jo veldig mange som får før termin også, så hvorfor skal eg absolutt måtte vente lenger? 9juni har eg termin, han/hun kan godt komme 1juni...eg er hvertfall klar!!
Driver å drikker på bringebærblad te, har ikkje fått noen synlig virkning enda, men kan jo vær det hjelper på likevel...??
Heldigvis er det mye liv i magen om dagene, så eg veit at barnet har det bra, men alikevel er eg litt bekymra for at noe skal skje, så kunne godt tenkt meg at hun/han kom ut snart, så eg har kontroll!!
Driver å drikker på bringebærblad te, har ikkje fått noen synlig virkning enda, men kan jo vær det hjelper på likevel...??
Heldigvis er det mye liv i magen om dagene, så eg veit at barnet har det bra, men alikevel er eg litt bekymra for at noe skal skje, så kunne godt tenkt meg at hun/han kom ut snart, så eg har kontroll!!