37 uker!!

Nikoline79

Glad i forumet
Ja nå er jeg 37 uker på vei og endelig innenfor termin!
Helt sprø følelse at fødselen kan starte når som helst...
Alt er klart men det er helt uvirkelig at vi snart har to små lillesøstre i hus.
Hvis ikke fødselen starter av seg selv blir det igangsetting om 9 døgn sannsynligvis. Og dobbel setefødsel! Hvis ikke tv2 snur seg igjen da :-)

Gratulerer med 37 uker :-D begynner virkeli å nærme seg nå ja! Henger sakte men sikkert på jeg også, 37 uker på lørdag :-)

Gratulere med 37 uker! :) spennende tider fremmover nå :) :)

Spennende! Er 37 +2 selv i dag og har første dag i perm. Men her er det are en baby vente, så må nok pent vente i spenning til riene starter av seg selv, i løpet av de nærmeste ukene....

Joda, det går greit. Men formen har vært laber de siste 14dagene. Kroppen er veldig sliten, vondt i hodet og blodtrykket har økt litt. Så har vært mye kontroller! Er 35+3 i dag, så det begynner å nærme seg ;) Og her blir det pl.ks når jeg er 37+5 om de ikke har kommer før! Så nå teller jeg ned :D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Er lov å være sliten på slutten, er jo ganske tungt lasta etter hvert :)
Nærmer seg veldig for deg også da, kan jeg spørre hvorfor du skal ha ks?
Bare 5 dager til igangsetting nå, men hvis det er fullstendig umodent drøyer de 4 dager til ettersom de ligger i sete...Håper virkelig jeg slipper de 4 ekstra dagene for nå er det vel snart 6kg baby der inne og det holder nå :)

Det blir planlagt ks pga at begge mine tidligere fødsler har vært styrt fødsler, der hjertelyden har sunket veldig pga det går så fort og har revnet mye. I tillegg så slutter livmora mi å jobbe når ungen er ute, så de sliter med å få ut morkake og jeg blør veldig. Så derfor var både vi og legene enig i at denne gangen hadde det vært greit med planlegging og litt roligere omgivelser mtp at det tross alt er to inni der ;)
Forstår godt at du vil slippe 4ekstra dager! Jeg kjenner veldig at jeg vil bli ferdig nå!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ja da høres det greit ut med planlagt keisersnitt! :)
Jeg hadde fastsittende morkake og mista så mye blod at jeg måtte få blodoverføring ved forrige fødsel, så de er veldig forberedt på å forebygge det denne gangen...Krysser fingrene for at jeg slipper narkose og operasjon denne gangen.

Back
Topp