37 uker!

Heidi_88

Elsker forumet
37 uker i dag! Nærmer seg med stormskritt!! [:D] Har også vært hos jordmor i dag, og jenta mi har festa hodet langt nedi bekkenet.. Nå ligger ho så langt ned at om vannet går, er det ikke sikkert jeg merker noe som helst.. Får håpe det starter med rier når fødselen starter da[:)]

Gratulerer med 37 uker, nå kan hun komme når som helst ;D

Tusen takk [:D] Ja, kjenner at hvertfall jeg er veldig klar nå! [8D]

Må vere herlig å endelig ha nådd 37 veker, da er det jo berre å føde [;)]

Ja, nå håper jeg ho vil ut snart! [:D]

Takk takk! [:D] Håper det ikke drøyer så lenge da.. Jordmor sa i stad at ho trodde det ville ta sin tid før jenta vil ut.. Vet ikke hvorfor ho sa det men [8D] Eneste ho gjorde var å kjenne om hode var festa. Hmm...

gratulerer... er 37 uker selv.. ikke lenge igjen nå [:D]
ORIGINAL: Heidi_88

37 uker i dag! Nærmer seg med stormskritt!! [:D] Har også vært hos jordmor i dag, og jenta mi har festa hodet langt nedi bekkenet.. Nå ligger ho så langt ned at om vannet går, er det ikke sikkert jeg merker noe som helst.. Får håpe det starter med rier når fødselen starter da[:)]

Takk [:D] Og gratulerer til deg også! Nei, jammen ikke lenge igjen.. Men nå som babyene ikke lenger er premature om de blir født, er jeg redd for at dagene blir ekstra lange [8D]

gratulerer så mye med 37 uker[:)] det er ikke lenge igjen, og bare tenk hvis ho ble født nå så ho er ikke prematur lenger[:D][:D] 

Gratulerer med 37 uker![:D] Godt å tenke på at om jenta di kommer nå så er ho ikke prematur lengre!!?[;)]
Jeg kommer etter med 37 uker om 9 dager... Da er jeg klar for at han kan komme![:D][8D]

Gratulerer med 37 uk! [;)]  Kommer etter på mandagen e :) Spennanes no framover, fleire og fleire som kommer t å få babyan sine ut <3

Gratulerer med 37 uker[:D]

Back
Topp