Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BirgitteBarbot
ble oppringt av bh at ungen hadde feber, og snørret av nesa.. så måtte hjem[:-]
feberen var visst 37,6 [:-]
ORIGINAL: Gollemor
Hvis de kun sa at barnet hadde feber, hadde jeg nok stusset om det var temperaturen som ble målt.
men om de sa at barnet var utilpass, snørrete og slapp, med mulig feber, hadde jeg ikke reagert i hele tatt.
Vi lar i alt for stor grad feberen bestemme om barnet er sykt eller ikke. Det er feil.
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: BirgitteBarbot
ORIGINAL: Gollemor
Hvis de kun sa at barnet hadde feber, hadde jeg nok stusset om det var temperaturen som ble målt.
men om de sa at barnet var utilpass, snørrete og slapp, med mulig feber, hadde jeg ikke reagert i hele tatt.
Vi lar i alt for stor grad feberen bestemme om barnet er sykt eller ikke. Det er feil.
Ja, ringte og sa ungen hadde feber..
da jeg kom sa de at ungen var snørrete og litt sutrete.
SÅ er helt greit å ta ungen med hjem såklart, reagerte ikke på det. Men på at ungen hadde feber..[;)]
Jeg hadde også skjønt det hvis de sa at barnet mitt var dårlig. Men når de ringer og sier at du må hente henne fir hun har feber,så hadde jeg faen ikke klart å dy meg! Syvogtredvekommasek? HAHAHAHAHAHAHA! E du mann du? Hadde jeg spurt. Djees. Er noe av det tåpeligste jeg har hørt[:-]