37,5

Ritamor 26

Betatt av forumet
Er det feber?? Målte tempen på Kristoffer ved 10 tiden og da var den 37,5. Han har vært mye våken i natt, og tett nese. [&:] Han er 2 mnd og 1 uke...

Nei det er ikke feber,men ta den igjen om en stund å se om den har gått opp..

Jeg var på legevakta med snuppa her på lørdag. Da hadde hun 37,5, og da sa legen at det var feber. Men snuppa her ligger på 36,5 til vanlig

hmmm...Får ta den igjen når han våkner. Blir skeptisk, vil ikke ha sykdom oppå det hele lissom, det trur jeg ikke jeg orker nå[:o]

Vi fikk beskjed om å komme på legevakta i går med 37.5, men da var allmennetilstanden også dårlig da.. 

han virker jo fin i formen egentlig... litt verk rundt øya og tett nese... Men mer urolig i natt,enn vanlig[&:]Men det kan jo også skyldes at vi var hos kiropraktor i går...Jeg får se det ann utover dagen. Går det bedre med Emil da?

Det er jo tida for å bli forkjøla da, så man kan vel ikke unngå de basillene hvor enn mye man prøver!
Det er vel mange som får reaksjoner etter kiropraktor ja, så se det ann du!

Emil bare sover.. Og sover.. Skikkelig slapp! Så håper han sover det av seg nå [:)]

God bedring til din lille!

det er feber siden det var om morgenen tror jeg. 37.5 om kvelden er visst greit..

Det aller viktigste når det ikke er høy feber er å vurdere allmenntilstanden. Er den dårlig burde du oppsøke lege, er han i fin form ellers så går det ann å se det ann litt. Men er man i tvil så ville jeg ringt legekontoret er bedre å ringe 1 million ganger for mye enn 1 gang for lite!

Masse god bedring til de små skjønne gulla deres [:)]

Ringte mamma nå...hun sa at de er som regel gode å varme etter de har ligget under dyna, så tempen teller ikke da[&:] Veit ikke om jeg skal tro på det....Hu har oppdratt 3 barn, og vite hva hu snakker om...Men hu sier jeg ikke skal henge meg opp i alt jeg leser. Men har fått mye gode råd her på forumet[:D] 

Jeg tror det viktigste er å stole på sin egen magefølelse[:)]
Her inne kan man jo bare fortelle sine meninger og erfaringer, er jo ikke sikkert det er det som stemmer for deg og dine!
Så er du i tvil stoler du på deg selv, eller ringer legevakta og hører.. Da forteller de deg enten at det ikke er noe, eller at de vil ha deg inn til sjekk!
[:)]

Back
Topp