'
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RosaMirabella
Ville enten hatt det her hjemme eller reist til utlandet med kun forlovere.
Jeg synst ikke man skal forvente at alle vil reise langt/til utlandet for å reise i bryllup.
Det koster mye penger, kanskje man må ta lenger fri eller som din svoger - ikke vil fly.
Og er man invitert i et bryllup så føler man jo at man må gå.
Mange sier at de er de som skal gifte seg sin dag (og det er det jo selfølgelig) at de må få gjør som de vil, også kan de som ikke vil la ver og komme. Men som oftest har det ingenting med å ikke ville komme å gjøre. Det kan vere vanskelig på flere måter, også blir man ofte møtt med uforståelse og sure miner når man ikke kommer!
Men du kjenner jo din familie, og vet vel kanskje hva de måtte mene om å reise til utlandet!
Håper dere finne ut av det, og at det blir et fint bryllup uansett hva dere bestemmer dere for![:)]
ORIGINAL: KoKo
Om dere er fristet til å dra bort så hadde jeg med meg forloverne og evt noe familie til utlandet og så har jeg hatt en fest hjemme seinere. Uten den vanlige middagen, men mer en vanlig fest...................
Selv er jeg for tradisjonsrik til å reise bort, men det høres jo herlig ut det også