'

ORIGINAL: RosaMirabella

Ville enten hatt det her hjemme eller reist til utlandet med kun forlovere.

Jeg synst ikke man skal forvente at alle vil reise langt/til utlandet for å reise i bryllup.
Det koster mye penger, kanskje man må ta lenger fri eller som din svoger - ikke vil fly.

Og er man invitert i et bryllup så føler man jo at man må gå.
Mange sier at de er de som skal gifte seg sin dag (og det er det jo selfølgelig) at de må få gjør som de vil, også kan de som ikke vil la ver og komme. Men som oftest har det ingenting med å ikke ville komme å gjøre. Det kan vere vanskelig på flere måter, også blir man ofte møtt med uforståelse og sure miner når man ikke kommer!

Men du kjenner jo din familie, og vet vel kanskje hva de måtte mene om å reise til utlandet!

Håper dere finne ut av det, og at det blir et fint bryllup uansett hva dere bestemmer dere for![:)]

Hadde jeg giftet meg utendlands hadde det vært uten gjester - bare forlovere - og heller hatt selskap etterpå.

Om dere er fristet til å dra bort så hadde jeg med meg forloverne og evt noe familie til utlandet og så har jeg hatt en fest hjemme seinere. Uten den vanlige middagen, men mer en vanlig fest...................

Selv er jeg for tradisjonsrik til å reise bort, men det høres jo herlig ut det også

Hva med å reise utenlands med de som evnt kan eller alene og så evnt ha fest når dere kommer hjem? Bare sånn lett mat, grille?, å drikke...
Det var det jeg ville, men min mann ville ha fest her hjemme, så da....

ORIGINAL: KoKo

Om dere er fristet til å dra bort så hadde jeg med meg forloverne og evt noe familie til utlandet og så har jeg hatt en fest hjemme seinere. Uten den vanlige middagen, men mer en vanlig fest...................

Selv er jeg for tradisjonsrik til å reise bort, men det høres jo herlig ut det også

Vi gifter oss utenlands, men ikke så langt unna da...
Gifter oss i køben.
Så og si alle venner og familie kommer...!

Vi hadde definitivt også reist til familie og gode venner om de skulle gifte seg i utlandet.
Man kan jo ta det som en ferie hvis man vet det litt i forveien...

Jeg skulle gjerne allerhelst dratt ennå lenger avsted, og alene, jeg da...
Hadde ikke trengt det store oppstyret... Heller et gardenparty etterpå liksom...[:D]

jeg har bestandig ønsket et tradisjonellt bryllupp. så jeg ville gjort det.
Åsiden det blir så mange som kamsje ikke kommer ville jeg valdt å gifte meg her i landet[:)][:)]

Lykke til!

Vill ikke gjort det.... Men dere kan vel kanskje gifte dere i utlande og ha festen her hjemme....[:)]

Jeg har aldri drømt om ett stort bryllup...
Vi ønsker å reise utenlands, og regner ikke med at "alle" blir med...
For meg er den dagen en dag jeg vil feire med aller nærmeste familie, om det så bare blir med sambo og barn[:)]

.....Når vi kommer hjem derimot ønsker vi å ha en fest for venner og familie....Men ikke typisk bryllups fest, mer avslappet med god mat og drikke....[:)]
Men om vi noen gang får fingeren ut vil tiden vise....

Som du skjønner så hadde jeg glatt dratt utenlands om jeg var dere[;)]

Back
Topp