36 uka idag :)

Mamma til 2 snart 3.

Forelsket i forumet
tida går den ja. 36uka idag gitt. :)
va hos jordmor igår å alt såg bra t :) hodet ha heldigvis begynt å festa se :)
ha skulla lagt ut bilde men alt e fær stort etter man ha justert de på paint å. så ta he ikje tolvmodighet t. :)

Gratulere så masse, kor tia flyr [:)][:)]

takk. huff ja.
begynna nesten å bli litt stressa. begynna å gå litt fær fort. men alt e klart så den kan bere kom når den e klar fær de.
håpe bere den roa se snart så man får se litt søvn, færre den kjem. e så aktiv seint på kveld å tidle på morgån kvisten. får nå ikkje sova. bli heilt rund spelt.

Gratulerer sååå mye med 36 uker!!! Ligger ei uke foran deg jeg da...[:D] Går veldig fort nå ja!!

Grattis med 36 uker! Flott å høre at alt står bra til! [:)]
Når det gjelder bilder, så skal det ligge en forklaringstråd inne på "Septemberjentenes viktige tråder". [:)]

takk :)
må ta å sjå på den å sjå ette om e får de t d. visst ikkje får e spør gubben om han har litt meir peiling einj me :)
må prøve å få de t lilsjebarnet kjem så får lagt ut bilde da i de minste :)

ORIGINAL: lindin

takk :)
må ta å sjå på den å sjå ette om e får de t d. visst ikkje får e spør gubben om han har litt meir peiling einj me :)
må prøve å få de t lilsjebarnet kjem så får lagt ut bilde da i de minste :)

Det hadde vært koselig! Vi kommer nok til å ville dele massemasse bilder når småttisene kommer! [:D]

ORIGINAL: lindin

åja :) åja den gjær de no ja :)
kor i møre e du ifra d?
skulla haft et treff vi møringan

Ja,det skulle vi absolutt ha hatt!![:D] Jeg er fra fræna jeg! Hva med deg??

Gratulerer med 36 veker!

No byrjar vel permisjonen din snart og tenkar eg? Viss han ikkje allereie har byrja?

Gratulerer med ny uke[:)]

Gratulerer med 36 uker i dag[:D]
Jeg begynner også på uke 36 i dag, så da har vi termin samtidig da, ikke lenge igjen nå....spennende tider!!![:)]

Gratulerer med 36 uker[:D]

jeg er også 36 uker i dag[:)]

hehe.. gratulerer!

Gratulerer med 36 uker.. en uke igjen så er det "innenfor termin" [:D]

Back
Topp