36 dager

miraka

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Måtte bare telle litt, bare 36 dager igjen til termin!!!! Dette går fort:)) Åssen er det med dere jenter, har dere alt klart? Vi har det meste klart her, tenkte jeg ville pakke bagen i helga, bare sånn i tilfelle:))) Kjenner jeg virkelig er utålmodig etter å treffe lillegutt nå:) Det samme er jo pappaen og storesøstrene:))) Formen er heldigvis grei nok, bekkenet krangler litt, men lærer å ga noen gode pauser. Ellers er jeg i fin form, litt trøtt, men det er helt greit:)) Tenk, snart har vi nurkene i armene våre :cheers :happy119 :smiley-bounce013 :love017 :love017
 
skal jobbe 1 uke så er det ut i permisjon så da skal jeg vaske klær og pakke bagen og handle inn det vi trenger :) gleder meg <3
 
Måtte bare telle litt, bare 36 dager igjen til termin!!!! Dette går fort:)) Åssen er det med dere jenter, har dere alt klart? Vi har det meste klart her, tenkte jeg ville pakke bagen i helga, bare sånn i tilfelle:))) Kjenner jeg virkelig er utålmodig etter å treffe lillegutt nå:) Det samme er jo pappaen og storesøstrene:))) Formen er heldigvis grei nok, bekkenet krangler litt, men lærer å ga noen gode pauser. Ellers er jeg i fin form, litt trøtt, men det er helt greit:)) Tenk, snart har vi nurkene i armene våre :cheers :happy119 :smiley-bounce013 :love017 :love017


Her er det 28 dager igjen til termin.. Synes det er helt vanvittig... Hadde skikkelige kynnere og nedpress forrige helg, så da turte jeg ikke å vente med fødebagen lengre.. Har jo tross alt 2,5 time til sykehuset.

Ingenting annet er klart, så det tenkte jeg å bruke kommende uke på. Skal på ny UL på sykehuset på tirsdag for å se om hun sitter i seteleie, og gjør hun det blir det ks.. Da har vi henne her om maks 18 dager.. Synes det er helt sykt å tenke på.. Blir en tur til svigers i helgen, siden det er siste muligheten før fødsel, og så blir det å sette i gang med forberedelser med en gang vi kommer hjem derfra.. Skal bli gøy å gå gjennom alt av klær og utstyr vi har fra storesøster og det vi har kjøpt nytt nå.. Alt er bare samlet i en svær boks på boden i påvente av at rommet til babyen skulle bli ledig.. Storesøster har bodd der frem til jul, men har fått nytt rom, så vi må bli ferdige med å flytte ting og klær fra gamlerommet til nyerommet først.

Er ikke så utålmodig egentlig, har vondt i hele kroppen, men så lenge jeg ikke har noe klart kan hun gjerne vente litt til;)
 
30(?) Dager igjen her, og vil helst ha ham ut nå med en gang. :p
Alt er klart, så nå er det bare å vente.:)

BVforum via HTC
 
28 dager igjen her også! og fryktelig utålmodig!! Skal gjøre de siste forberedelsene og pakke baggen nå i helga, så er det vel bare å lete frem siste rest av tålmodighet og vente! Synes tida går fryktelig sakte nå altså!
 
37 dager igjen, og ingenting er klart. Men skal ha barnevakt for storesøster på søndag, så da skal soverommet ryddes for alt som ikke får plass når babysenga skal inn. Resten får pent vente et par uker til, til permisjonsstart. Så får lillesøster pent vente med å stikke hodet ut til vi er litt bedre forberedt. ;)
 
I dag er det 29 dager igjen til termin her. Alt utenom stellebord er i hus, men ingenting er helt klart likevel... Klær må vaskes, sykehusbaggen pakkes, barnerommet ryddes (selv om hun selvsagt skal sove inne hos oss den første tiden må jeg ha klart rommet - også med en ammestol på til når vi får gjester ogslikt) Og så må jeg jo forberede meg på hva som skjer med vår lille familie når vi plutselig blir tre! Har enda ikke helt gått opp for meg at vi til sommeren skal dra på barneferie og ikke luksus-par-ferie...!
 
Vi har det meste klart nå ja, og resten kommer i løpet av et par dager faktisk. Har om dagen la jeg alt babytøyet pent i kommoden, det samme med babykluter og håndklær :) I går tok jeg en ryddesjau i kjøkkenskapene, så nå er det frigjort plass der til flasker, pumpe, smokker etc. Skal helt klart være forberedt :) I morgen skal vi hente det nye bilsetet vi har kjøpt, og det samme med sprinkelsenga. DA er vi klare for at prinsen kommer :)
 
25 dager igjen og resten skulle på plass denne uka, men så kom omgangssyken på besøk.. Verste er at jeg aner ikke hvor jeg har fått smitten:-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Vi har det meste klart nå ja, og resten kommer i løpet av et par dager faktisk. Har om dagen la jeg alt babytøyet pent i kommoden, det samme med babykluter og håndklær :) I går tok jeg en ryddesjau i kjøkkenskapene, så nå er det frigjort plass der til flasker, pumpe, smokker etc. Skal helt klart være forberedt :) I morgen skal vi hente det nye bilsetet vi har kjøpt, og det samme med sprinkelsenga. DA er vi klare for at prinsen kommer :)

å så lurt å rydde klar plass i skapet til og med, det må jeg huske! "notere ned" - alt en ikke kommer på...
 
å så lurt å rydde klar plass i skapet til og med, det må jeg huske! "notere ned" - alt en ikke kommer på...
Sist ble alt gjort i siste liten, og det orker jeg ikke denne gangen :) Har en svigermor som mente det ikke var nødvendig å shine huset før barnet kom, for det kunne familien trå til med. Enda jeg sa klart i fra at datteren min kom 3 uker før tiden! Så sist endte det med at jeg dum som jeg var sa ja til at de kunne ta seg av huset når jeg lå på sykehuset. MEN tror du det ble gjort eller...?! Neida, de kom hjem til oss 5 min etter oss, og DA begynte de å rydde på plass tingene, skru sammen senger osv.. (hun er ganske så overtroisk!) Holdt seriøst på å klikke for meg. Guttungen kom jo 3 uker før tiden han også..
Så denne gangen har jeg takket nei til all hjelp, jeg fikser selv, og alt skal være klart i goood til før jeg går ut i perm, for denne kommer nok likt som søsknene sine - 3 uker før termin ;)
 
å så lurt å rydde klar plass i skapet til og med, det må jeg huske! "notere ned" - alt en ikke kommer på...
Rydde litt plass i skapet på kjøkkenet har jeg ikke tenkt på en gang! Det var veldig lurt! 25 dager igjen til termin nå og føler på en måte at tida begynner å gå veldig fort, og at jeg ikke har kontroll på noe, selv om det meste egentlig er i orden! Fruen skal skru sammen senga enten når hun kommer hjem fra jobb i dag eller i morgen, og det kjenner jeg skal bli veldig godt å få i orden... Av en eller annen grunn har jeg hengt meg opp i denne segna :p
 
Dagene går så fort!!! Men har vaska og lagt tøy og tepper i kommoden, vogn, bilsete og div andre ting er på plass, så han må bare komme:) Men rydde et kjøkkenskap hadde jeg ikke tenkt på, så det skal jeg gjøre i dag:)
 
Hihi så bra vi kan dele ideer! Nå har jeg nettop kjøpt voksipose til vognen, og eneste som mangler er stellebord. Hjelpes tiden flyyr!
 
Back
Topp