350 ml

Kleo79

Gift med forumet
Gullet er 3 mnd og veier rett over 5 kg. Hun har fra kl 07 idag tidlig spist 350 ml. Er det bra eller dårlig?

Kor mangen måltid e da fordelt på?
Kor mange måltid ete ho t dagen?

I utgangspunktet så høyres da heilt greit ut, normalt i mine auge[8D]

jeg synes det er bra.

Marielle er 10 uker og nesten 6 kilo. Hun spiser kun hver ca. 4. time, så hun har spist kl. 06:00, kl. 10:00 og kl. 14:30. Så hvis jeg da kun regner kl. 10:00 og 14:30 (siden det er etter 7) så har hun bare spist 320.

ORIGINAL: Lindakbj

Kor mangen måltid e da fordelt på?
Kor mange måltid ete ho t dagen?

I utgangspunktet så høyres da heilt greit ut, normalt i mine auge[8D]

Kl 07 - 130 ml
Kl 10 - 40 ml
Kl 12 - 90 ml
Kl 14 - 40 ml
Kl 15 - 50 ml

Vet det ser utrolig kaotisk ut, men det er første dagen med mme. Hun er vant til mm, og spiser normalt sett omtrent hver eneste time dagen gjennom...

Føler at alt jeg gjør er mat. De små måltidene har jeg laget større, men hun vil ikke ha. Så begynner hun å mase etter bare en times tid. Vane?

da vi gikk over til mme hadde hun også noen dager der hun kun spiste 60-120 per måltid... fordi hun var vant med at hun kun fikk i seg så mye fra puppen (dritt skjold)... men etter noen dager skjønte hun at hvis hun spiste mer så var hun god og mett, så nå spiser hun stort sett 135-160 hver 4. time. på natten går det 7-9 timer uten mat. men det har heller ikke vært de første dagene.

tror du må gi henne litt tid! er overbevist om at det blir bedre når hun blir vant til mme!

min er 8 uker og spiser 200ml hver tredje time

Hun spiste 130 ml kl 18. og var kjempefornøyd en liten stund. Så kom tidenes gulp, gjennom både munn og nese. Stakkars lita ble helt fortvila. Har til nå idag spist 480 ml.

Må jo ha et måltid til før hun legger seg, men tror ikke jeg tør å gi henne like mye da i tilfelle det kommer ny gulp etter at hun har lagt seg...

Enig med Soul i at du nok må gi det litt tid [:)]

Skal gi det tid, men kommer til å gå tilbake til mm imorra. Har pumpa meg idag, og fått ut over 500 ml på bare 3 pumpinger! Og melka så ikke tynn ut.

Har skjønt idag at jeg altfor lett legger henne til puppen. Hun spiser bare én pupp, så pause på 1 time, så neste pupp. Blir jo aldri skikkelig mett da, og sover også dårligere. Så må prøve å gi henne begge puppene til hvert måltid slik at jeg får dratt ut tiden mellom hvert måltid.

Skal også dra ut tiden litt med smokk og avledning så lenge jeg kan.

Ser at jeg har brakt mye av dette på meg selv, så opp til meg å fikse det. TUSEN TAKK for mange gode råd og tilbakemeldinger!

Back
Topp