35 uker

lillasmurf

Elsker forumet
Idag er jeg 35 uker![:D][:D] Trodde tida gikk sakte jeg nå, men ikke den siste uka her..[8D]
Nå er det bare 5 uker igjen til termin. Kjenner det er godt å tenke på. Er tung nå...he he..

Hos jordmor på onsdag fikk jeg beskjed om å ta det med ro osv. pga. mulig sv.skapsforgiftning. Skulle se an formen min å være obs på forandringer. Dette pga. +1 på proteiner i urin, noe forhøyet blodtrykk og ødemer. Idag våknet jeg sååå kvalm og uvel som jeg sjelden har vært, også sååå vondt i hode...[8|][:-]
Fikk frokost på senga av kjære, også ga det seg. Etter det var jeg veldig effektiv. Fikk satt deig til både boller og skillingsboller. Og bakt brownies.[:)] *stolt*
Etter det har jeg sitter rolig og...he he... Så på film sammen med mannen og da kom hodepina snikende tilbake...[&:] Skal se det an for å se om det forekommer hver dag eller ikke. Gjør det det så får jeg ringe føden en tur...

Legger med et bilde av magen min idag.[:)]

Hvis ting blir verre må du bare ringe føden! Bedre at du får sjekket det i tilfelle det er SF på gang!

Gratulerer så mye med 35 uker og for en kjempe fin babymage du har ;D

ORIGINAL: lillebebis

Hvis ting blir verre må du bare ringe føden! Bedre at du får sjekket det i tilfelle det er SF på gang!

Gratulerer så mye med 35 uker og for en kjempe fin babymage du har ;D

Takk.[:D] Ja, skal ringe om det blir værre. Men er sånn at det så vidt merkes også forsvinner det igjen. Så prøver å ta det med ro.[:)]
Da er det "værre" med litt slim og blod når jeg går på do.. Kroppen forbereder seg nå virker det som...[8D] Spennende![:D]

Hehe, ja det er virkelig ikke lenge igjen! Snart er de her ;D

Gratulerer med 35 uker!!![:D][:D]

Kommer etter i morgen jeg (eller... i dag blir det vel faktisk[8D])

Back
Topp