35 uker i dag!!! 3 uker + 2 dager igjen!!!!

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Kjære vene altså! Tiden flyr! Det er helt sikkert!!! Blir nesten svett av å tenke på det! Enda en fødsel! Min siste fødselsopplevelse! Den skal virklelig nytes!

GLEDER MEG MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gleder meg ekstremt selv. Blir satt i gang på mandag. Er faktisk greit for nå er jeg så deprimert over situasjonen at det skal bli godt å bli ferdig selv litt for tidlig

Det blir spennende! Er selv 35 uker, og har akkurat innsett at om 3 uker er jeg innenfor termin :D

Gleder meg ekstremt selv. Blir satt i gang på mandag. Er faktisk greit for nå er jeg så deprimert over situasjonen at det skal bli godt å bli ferdig selv litt for tidlig
Ville det ikke vært litt bedre å vente til onsdag så han gjerne kommer i begynnelsen av januar så får mye bedre tid å bli moden før skolen? Hvorfor blir du satt igang allerede no ?

3 uker og to dager igjen? Blir du satt igang da eller?
Må nok bare holde ut 5 uker til jeg, er 35+2 idag

3 uker og to dager igjen? Blir du satt igang da eller?
Må nok bare holde ut 5 uker til jeg, er 35+2 idag

Ja, vi antar at nurket kommer 38+2 ;) begge de andre kom naturlig 39+4 og 39+1 ;) Vi blir satt igang ;)

Like greit ;) Det er en stor påkjenning å gå sånn! Det kommer til å gå fint ;)

Ville det ikke vært litt bedre å vente til onsdag så han gjerne kommer i begynnelsen av januar så får mye bedre tid å bli moden før skolen? Hvorfor blir du satt igang allerede no ?
Vet ikke om de vil vente. Ligger inne med vannavgang fra lille julaften å er ift infeksjonsfare at de ønsker at babyen skal ut i uke 34, å det er jeg på mandag

Vet ikke om de vil vente. Ligger inne med vannavgang fra lille julaften å er ift infeksjonsfare at de ønsker at babyen skal ut i uke 34, å det er jeg på mandag

Ikke vent... Vi mistet vår pga infeksjon... Det spøker vi virkelig ikke med!!!!!!

De tar nok ingen risk da om det er farer :) er selv født i desemeber og hang ikke etter på noenting bare fordi jeg var født på slutten av året.. desssuten kan man søke om å få utsatt skole året et år om man har barn som er født sånn helt på slutten av året.. ! forresten masse lykke til kanskje det er på mandag det aller første februar nurket ankommer her i gruppa :) og det går nok helt fint.. etter uke 34 stopper de jo uasett ikke fødselen om den starter og lungene er blitt ganske modne også... så går nok kjempe fint.., er nok bedre enn og gå rundt og bekymre seg osv hele tiden!! gleder meg til og lese oppdatering =)

Kjære vene altså! Tiden flyr! Det er helt sikkert!!! Blir nesten svett av å tenke på det! Enda en fødsel! Min siste fødselsopplevelse! Den skal virklelig nytes!

GLEDER MEG MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så spennende :) fødte i uke 36+5 sist gang og det er faktisk bare 4 uker til !! hereliglad så fort måndene har flydd forbi denne gange! og allerede 28 januar er jeg 37 uker på vei! kjempe spent på når han/hun har tenkt og komme denne gangen =D ååh så spennende tid vi har i møte... og jeg skal nyyyte den siste tiden som gravid for det blir veldig lenge til neste gang ;) hehe

Ikke vent... Vi mistet vår pga infeksjon... Det spøker vi virkelig ikke med!!!!!!
For min del var det " viktig "
å ikke få desemberbarn men nå som jeg står midt oppi det spiller det absolutt ingen rolle om når det blir så lenge babyen er sterk og frisk. Risikerer ingenting

For min del var det " viktig "
å ikke få desemberbarn men nå som jeg står midt oppi det spiller det absolutt ingen rolle om når det blir så lenge babyen er sterk og frisk. Risikerer ingenting

Det er jeg så hjertens enig med deg i, samme tenker vi også! Det tok bare to dager fra infeksjon til hun døde i uke 39+1, men du går jo på antibiotika i tillegg! Det gjorde ikke jeg vel å merke <3

Viktigste er at babyen har det greit :)

Eg blir satt igang 16.januar på grunn av svangerskapskløe ICP. Er klar nå etter prematurerier ble stoppet i uke 32

Har du å vært innlagt? Har ikke fått med meg det, fortell
Ja ble lagt inn i uke 32+2 med avkortet livmorhals og rier som kom under registreingen:/ så ble liggende til fredagen med lungemodning og riehemmende:/ nå er eg 35 uker i måren og fikk vite på mandag at eg kan risikere fosterdød om eg går til termin så får ikke gå til uke 38 en gang:/

Ja ble lagt inn i uke 32+2 med avkortet livmorhals og rier som kom under registreingen:/ så ble liggende til fredagen med lungemodning og riehemmende:/ nå er eg 35 uker i måren og fikk vite på mandag at eg kan risikere fosterdød om eg går til termin så får ikke gå til uke 38 en gang:/
Nei Guri malla så skummelt å få en slik beskjed da. Den 16 januar, hvor langt er du kommet da?

Back
Topp