Da har jeg bikka 35 uker og nå begynner det jammen å bli tungt! Kjenner at jeg har lagt på meg 20kg på 8 måneder for å si det sånn, menmen ikke så mye å gjøre med det, har ikke akkurat fråtsa i hamburgere og søtsaker så jeg har vel bare lett for å legge på meg da. Begynner å føle trangen til å gjøre alt i stand til den lille kommer, vaske småklær o.l. men må pent vente til vi har fått montert alle de nye møblene våre og pakket vekk bryllupsgavene før det er plass i huset til barneutstyr+++
Ikke glem magebildetråden folkens! Har oppdatert den men slenger med et bilde her også, er veeeeldig spent på hvordan magen skal se ut om 5 uker til altså!!! Hvordan er formen til dere andre? Er det like tungt for dere som har lagt lite på dere??? Er litt spent på om det har noe å si nemlig, synes det blant annet er slitsomt å snu meg i senga eller reise meg opp hvis jeg har sittet på gulvet.
.jpg)
Ikke glem magebildetråden folkens! Har oppdatert den men slenger med et bilde her også, er veeeeldig spent på hvordan magen skal se ut om 5 uker til altså!!! Hvordan er formen til dere andre? Er det like tungt for dere som har lagt lite på dere??? Er litt spent på om det har noe å si nemlig, synes det blant annet er slitsomt å snu meg i senga eller reise meg opp hvis jeg har sittet på gulvet.
.jpg)