35+1 i dag hvor langt er du kommet ?:)

hope<3

Elsker forumet
Syntes tiden går sakte nå :):p men på samme måte er vi jo snart i mål :) Jeg kjenner masse kynnere og nedpress hele dagene. Håper det er modning på gang :) Skal til jordmor neste uke skal hinte litt om hun vil sjekke om jeg er moden etterhvert :))

Er 34+1 idag :)
Hadde en hel drøss med kynnere og litt nedpress igår ettermiddag/kveld, men kjennes ut som de er borte nå. Skal til jm kl 13 idag, så skal høre hva hun har å si. Spennende :)
Her flyr tida av gårde, siste dagene med flytting, og to andre unger pluss gubben som skal passes på, så her har tida gått fort. Syns liksom det ikke er så lenge siden jeg oppdaga mageboern ;)

Er i uke 33 imorgen;-) Har hatt masse kynnere, vonde hofter og nedpress en stund og idag fikk jeg vite at hodet er festet. Trenger jo ikke å bety at snuppa vår kommer før termin men fødselen ble med ett så mye nærmere i mine tanker idag! Godt at jeg skal på fødselssamtale på sykehuset på fredag... ;-)

Lykke til med modningen jenter;-D

35+5, 26 dager til hun kommer (ks). I går var det svært lite behagelig med både luft i magen og nedpress som kjentes ut som noen holdt en elektrosjokkpistol mot underlivet mitt:S håper ikke det er sånn det føles når/hvis hodet etterhvert fester seg???

Spennende nå som det nærmer seg slutten! 
Jeg er 35+4 i dag

Er også 35+4 i dag :-) Hvordan er dette med fosterleie egentlig. Jeg føler hun ligger i alle slags mulige stillinger fortsatt. Skal til jordmor mandag 4, er det sånn at hvis jordmor da kjenner tverr/seteleie så vil jeg ble henvist for vurdering av leie? Noen som har peiling? Eller er det fortsatt for tidlig å si? Hvis de ligger i seteleie rundt uke 36-37 blir man hvertfall henvist til forsøk på vending etter uke 37...

33+1 er jeg i dag :)

Håper de siste ukene flyyyr forbi,er så klare for å få lillesøster ut :)
Hun ligger i seteleie,foreløbig hvertfall.
Skal på UL om 3 uker igjen,å sjekke om hun fortsatt ligger sånn,og da er det videre for vurdering.

Kommet til 32 nå :D var på UL i går å fikk vite at hun låg med hode ned å at morkaka heldigvis hadde trukket seg opp, slik at man kan føde uten KS :)

35 uker i dag:-)) lille babyen ligger i seteleie så blir spennans og høre hva jordmor sier på neste kontroll, er da 36,nesten 37:-))

Er 32+6 uker idag, syns tiden flyr av sted! Syns magen min virker så nedsunken allerede, og har blitt vondt i hofter og kjenner "stråling" i vagina til tider, så tror egentlig at den lille har festet hodet nå. I tillegg så syns jeg at jeg kjenner bevegelse der nede når jeg tar hånda der nede hvor symfysebeinet er :-P

34+2 i følge jordmor å ul termin! :) ( denne tickeren er ikke helt enig?)

Er 36 +1 i dag:) Bare 4uker til termin!
Har masse kynnere og nedpress for tiden, og magen har sunket veldig den siste uken.  spennende å se om lille prinsen vår tenker å komme før tiden, eller om han er like sta som storebroren som kom 7 dager over termin.

Jeg er bare 32+4, har termin 26 juli. Så, noen uker igjen. Blir spennende å se om denne lille frøkna har det like travelt som storesøster som kom 16 dager før termin.

Idag er jeg 35+6 uker, termin 3 juli.

Litt ambivalent i følelsene. Føler både at dette tar laaang tid, og at det går fort... :D
Har en uke igjen på jobb. Blir skikkelig innspurtsuke, masse å få ferdig. Men skal bli godt å gå hjem på fredagen :)

Begynner å bli tung i kroppen nå, svir i symfysen og føles ganske ubehagelig når den lille kveiler seg rundt der inne... :) Fint med masse liv, men vondt også, til tider.

Men men, bare 4-6 uker igjen nå :)

Jeg er i uke 35+0 i dag, og kan ikke vente til terminen nærmer seg. Jeg er sengeliggende med sterke sammentrekninger og forferdelig nedpress. Har vært tre ganger på føden den siste uken, regner med at det blir slik til uka også. Håper den siste tiden bare raser av gårde:p Jeg har termin 11.7:)

35+3

Nå er jeg 35+6 i dag. wohoo 36 i morgen = ) = )

Back
Topp