34 uker magebilde

Atpåklattpåvei

Elsker forumet
Fikk lyst til å legge ut dette også jeg. Er liksom bare her det føles naturlig å skryte av babymagen sin :)

Flere som er like sprengt??

gratulerer, eg og e 34 uker idag.
flott mage[:D]

Kjempefine bilder!!!

Jeg syns du er nyyydelig! Kjenner følelsen av sprengt ja.. Lurer på hvordan skinnet skal holde over 7 uker til [8|]

Kjempe fin mage![:)][:)][:)]

Ja, begynner å bli ganske så sprengt nå, ser det på huden min. Den får sann rar flammete rødfarge i seg... Off, vill bli færdi nå jeg[:)]

ORIGINAL: Jenniz

Kjempe fin mage![:)][:)][:)]

Ja, begynner å bli ganske så sprengt nå, ser det på huden min. Den får sann rar flammete rødfarge i seg... Off, vill bli færdi nå jeg[:)]

tusen takk. Ja huden er helt sår på magen nå, må smøre meg nesten hver dag rundt ved navlen, føles ut som skinnet sprekker snart. Kan godt ha en pause i voksinga si den babyen nå altså.

Spennende med deg da, om MT stemmer, da har du kanskje babyen din om 1 uke eller 2 :)

Hehe, ja... Jeg tror ikke han kommer så snart da, eller jeg håper han venter litt till, hehe, Men deter spennende. Føler meg litt sikker på att UL er feil da...[;)]

Ja, jeg smører meg hver kveld jeg og, og spec runt naveln. Naveln min peker nesten ut nå, og det gjore den ikke sist gang i uke 38...[&:]  Magen min har også sukket ned nå, så det er litt deilig med tanke på å kunne sitte godt[:D]

Back
Topp