Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det Jeg har vært veldig trøtt og sliten siste dagene. Det tok mye energi rett og slett, men vi fikk snakket godt og fint sammen om det, og han fikk en mer forståelse for det, og ønsker å prioritere det bedre, så da håper jeg det løser seg til sluttHuff... Hvordan går det med deg i dag? Det er ikke godt å ha det sånn. Jeg vet hvor jævlig irriterende det er å få en sånn kommentar når en vet at "det er nå det gjelder". Hvis det ofte ender opp med at han er for sliten, så er det kanskje bedre å forberede han noen dager i forveien, for så å gi han initiativet? Da vet han at de neste 4-6 dagene må han lage plass å ta initiativ til å pule deg. Hvis han også ønsker seg barn, må han jo faktisk trø til når det gjelder. Det har hjulpet her. Det har gjort at jeg klarer å stresse mindre rundt det og igjen blir mindre desperat (noe som også øker sexlysta for oss begge). Nå kommer ofte mannen meg i forkjøpet å spør når EL kommer og ordner sånn at ikke alt for mye annet kommer i veien den uken. Håper det ordner seg for dere
God klem til deg
Nei jeg nevnte det til hanJeg vet andre som har fjernet litt av presset ved at mannen kommer i en kopp, og at man så bruker ei sprøyte. Ikke det mest romantiske, men går ann å vurdere i alle fall
Godt å høre at det løste segTakk for det Jeg har vært veldig trøtt og sliten siste dagene. Det tok mye energi rett og slett, men vi fikk snakket godt og fint sammen om det, og han fikk en mer forståelse for det, og ønsker å prioritere det bedre, så da håper jeg det løser seg til slutt
Ja håper det! Enga magefølelsen tilsir at det ikke gikk denne mnd heller.Spent til tiden rundt IKM, håper det dukker opp to streker om ikke alt for lenge
Relaterer at suget etter søtt og sjokolade blir veldig tydelig etter eggløsning. Opplevde det nå sist gang, og jeg er ikke spesielt søt-sugen av meg engang.
Du er vel 6 DPO idag? Det er for tidlig for selv magefølelsen å si 'njet det gikk ikke' Gjennomsnittelig fester det seg først 8-9 dpo og videre må det ha litt tid å produsere hcg før det dukker opp på en test. Det blir spennende!!Ja håper det! Enga magefølelsen tilsir at det ikke gikk denne mnd heller.
Haha du er ikke det? Nei jeg blir det kun en gang i mnd og det er når pms tiden er inne
Jaa det er helt sant! Så får bare ha motet litt oppe endaDu er vel 6 DPO idag? Det er for tidlig for selv magefølelsen å si 'njet det gikk ikke' Gjennomsnittelig fester det seg først 8-9 dpo og videre må det ha litt tid å produsere hcg før det dukker opp på en test. Det blir spennende!!