???????????

mai__baby08

Glad i forumet
er gravid i snart uke 32...men er det normalt å ha mens smerter som kommer å går??har nemllig fått det i hele natt...oh har det fortsatt... er litt små kvalm i tilegg..noen som vet?

Jeg vet ikke helt, men menssmerter skal du nok ikke ha! Og kynnere skal ikke gjøre vondt!
Hvis de er regelmessige ville jeg nok ringt føden og isåfall fått sjekket om det var premature rier.......!

ok... er førstegangs...så skjønner ikke så mye....men mens smerter skal jeg ikke ha??? men jeg får ikke vondt hele tiden,kommer å går...nederst i magen så går det litt oppover mot navelen så varer det en stund og blir borte og kommer tilbake etter noen min.....kjenner gutten i magen er veldig aktiv...

Eg og er førstegangs.SÅ er ikke helt sikker men kn aldri tro at du skal ha sånne mensensmerter. så tror det er best om du ringer føden og hører. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite...[;)]

kom hjem fra føden for noen dager siden...ble innlagt for jeg hadde eggehvite eller hva det nå heter igjen og synforrstyrrelse og kløe...vil ikke mase på de der borte heller:(

Det høres ut som starten på noen rier...[&:]
For rier kommer og går...
Ring føden du, og forklar deg til de, så kan de komme med en proffesjonell mening om det[:)]

ORIGINAL: T.N_84

kom hjem fra føden for noen dager siden...ble innlagt for jeg hadde eggehvite eller hva det nå heter igjen og synforrstyrrelse og kløe...vil ikke mase på de der borte heller:(

Du skal nok ikke tenke på at du maser!
Det ringer inn MANGE bekjymrede mødre hver dag som lurer på alt muligrart!
Du har en VELDIG god grunn til å ringe!

Du maser jo ikke hvis du ringer og spør.. Uansett så kan du "mase" så mye du vil hvis du føler deg usikker.. Det er jo det de er der for..

venter til kl 8 med å ringe jeg,se ann litt...burde jo slutte nå,hatt det siden kl 2 inatt...og rier kjenner det ut som mens smerter????det jeg har er det jeg bruker å få en dag før jeg skal få mensen om dere skjønner.....

Det startet med smerter som var som menssmerter her også. Så ble det sterkere og sterkere menssmerter...
får håpe det bare er kroppen som øver seg litt da! Og at det ikke er noe fødsel på gang[:)]

får håpe det jeg oxo...men ringer de nok kl 8 for å høre jeg...kjenner at det begynner å ta seg opp nå...

Det hørerut som det kan være begynnelsen på noe siden di kommer og går...og at du i det hele tatt merker at di kommer og går.

jeg hadde både menssmerter og kynnere som gjore vondt i begge mine svangerskap....

Man vet jo aldrig men du kan jo vente å se om di blir vondere?har di blitt vondere siden i natt?noen går jo leeeenge med svake rier før det settes orntlig i gang men det kan jo også gå over....syns det var litt tidlig til å  få riere i uke 32(men selvfølgelig veldig mulig)men siden du nermer deg slutten tenker jeg på kynnerer [8|].mange muligheter[:D]

Ta en tlf for mye du,så slipper du å gå rundt i uvisthet.lykke til[:)]

Nå har jeg aldri messmerter.. men det fikk jeg da jeg hadde veer.. men veer er så forskjellige fra person til person.. så ville nok tatt en tlf til føden[;)] De syens det er bedre å ringe de en gang for mye enn en gang for lite[:D] Så du skal ikke føle at du maser, for det gjør du ikke! Du har all grunn til å ringe og forhøre deg[:)]

Lykke til! Gi oss en oppdatering da[;)]

ORIGINAL: Mizz__86

ok...kjenner at de ommer litt oftere nå og det gjør litt vondere oxo....

da ringer du til føden nå!

da ville de ha meg inn... måtte komme meg dit så fort som mulig sa hun...må først vente på sambo,så har vi en times kjøring til sykehuset.

Back
Topp