Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: andrinesinmamma
ORIGINAL: Orly
jeg har ikke noe svar til deg..[:(][:(]
men syntes dette hørtes trist ut...
ORIGINAL: Orly
andrinesinmamma: gidder du å slette quoten?[:)]
Tusen takk for alle svar, og salander - tusen takk for nyttig info. Tror jeg skal ta en telefon til dem i morgen og diskutere litt, kjenner jeg min mor rett, vil hun prøve å manipulere dem, så. (Hun er fryktelig god til å prate for seg, har pratet dem rundt en gang før når det gjaldt min bror.)
ORIGINAL: blomsten min
har ikke peiling... Håper alt ordner seg til det beste!! XXX
Men ville bare si det at selv om en mor kjøper voldsspill og drar de med på kampsportstrening betyr det vel ikke at barnet blir mere voldlig?[8|]
Spilt blodige spill siden ps1 kom ut, samme har mine brødre (+ 2 av de har gått til kampsport)... roligere folk enn oss er det ikke mange av[8D]... Må si noen andre episoder![8D]
ORIGINAL: Orlymin bror og var så gammel.. jeg er 7-8 år eldre enn han og visste ikke bedre enn å sitte sammen alle sammen og spille med dyna under haka[8D].
ORIGINAL: blomsten min
har ikke peiling... Håper alt ordner seg til det beste!! XXX
Men ville bare si det at selv om en mor kjøper voldsspill og drar de med på kampsportstrening betyr det vel ikke at barnet blir mere voldlig?[8|]
Spilt blodige spill siden ps1 kom ut, samme har mine brødre (+ 2 av de har gått til kampsport)... roligere folk enn oss er det ikke mange av[8D]... Må si noen andre episoder![8D]
Dette er snakk om flere spill med 18årsgrense som hun kjøpte til en på 6+. Selv etter barnevernet i første omgang var innblandet i og med at han på skolen viser altfor stor interesse for blod og død og drap osv.[&:]