33 uker.. og...

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Kjenner jeg begynner å bli en smule deprimert. Er så lei at jeg veit snart ikke forskjell på opp og ned. Dagene/ ukene til jeg har lille jenta vår i armene mine kan ikke gå fort nok. føler meg bare ille fæl om dagen, og veldig dårlig samvittighet for at jeg vil ha hu ut allerede nå. Men psyken tuller skikkelig om dagen. eneste jeg gjør er å sitte i sofaen eller ligger i senga. Eneste jeg orker. For en uke siden hadde jeg masse energi, men nå neida.. TOMT!!

*dagens syt fra meg*

Signerer lett denne. Er drit lei selv. Faktisk så lei at i går for første gang i svangerskapet, måtte jeg gråte en liten skvett i sympati med meg selv... :) haha, utrolig :D I tillegg har jeg surna fullstendig siste 2 dagene, og vil tro jeg er en neve full og vell så det for min stakkars samboer ;)
Måtte siste ukene fly avgårde :)

Signerer jeg og :( syns så synd på meg selv pga bekkenet og har verket i hele natt.. Dette er heeeelt jævlig for å si det rett ut. Føles som om hoftene mine er brukket..

Nå er vi på det punktet at jeg snart ikke klarer å levere i bhg en gang :(

Nå er det full nedtelling til Mai.. 60 dager igjen til termin :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Sender alle en trøste klem<3 ikkje kjekt å så mykje plager og vondter:( håper dåke får det bedre resten av svskapet <3

Huff :( slenger meg på litt syting jeg og.
Er mega lei av å ha vondt, og av å ikke få skikkelig søvn om nettene!
Nå har jeg i tillegg blitt 100% sykemeldt, jeg som var så innstilt på å holde ut de siste ukene :(
Og om ikke det var nok så er lille jenta mi på 6. dagen med sykdom, og jeg begynner å bli bekymra:( vært hos legen, men så lenge blodprøven så fin ut så virka det som det liksom var greit..
Syt syt....

Back
Topp