33 år og førstegangsprøver

Jeg vet andre som har fjernet litt av presset ved at mannen kommer i en kopp, og at man så bruker ei sprøyte. Ikke det mest romantiske, men går ann å vurdere i alle fall ❤️
 
Huff... Hvordan går det med deg i dag? :Heartred Det er ikke godt å ha det sånn. Jeg vet hvor jævlig irriterende det er å få en sånn kommentar når en vet at "det er nå det gjelder". Hvis det ofte ender opp med at han er for sliten, så er det kanskje bedre å forberede han noen dager i forveien, for så å gi han initiativet? Da vet han at de neste 4-6 dagene må han lage plass å ta initiativ til å pule deg. Hvis han også ønsker seg barn, må han jo faktisk trø til når det gjelder. Det har hjulpet her. Det har gjort at jeg klarer å stresse mindre rundt det og igjen blir mindre desperat (noe som også øker sexlysta for oss begge). Nå kommer ofte mannen meg i forkjøpet å spør når EL kommer og ordner sånn at ikke alt for mye annet kommer i veien den uken. Håper det ordner seg for dere :Heartred

God klem til deg:hug003
 
Har hatt noen dager fra forum, da jeg kjente det har vært mye psykisk belastning og stress rundt det med å bli gravid. Men vi fikk snakket åpent og fint om det lørdagen, og har forstod meg veldig godt, så han skulle bli flinkere til å sette av tid og prioriteringer, for dette er jo også noe han ønsker!

Han ønsker at jeg sier ifra når EL er, så fremover må jeg også være mer åpen om dagene jeg er fruktbar.
Vi fikk verttall lagt inn aksjer både lørdag og i går, så da krysser jeg fingrene for det :shy: Fortsatt lik EL topp idag som jeg hadde i går, og det får jo meg til å kjenne veldig på at jeg vil prøve enda en gang til ikveld, men redd for at han ikke greier det. Men er igrunn fornøyd med at vi har lagt inn askjer to ganger denne mnd :Heartred

Det murret godt på høyre side for noen dager siden, men nå murres det kun på venstre side. Kan det være en mulighet for at 2 egg slippes?
 

Vedlegg

  • IMG_4022.jpeg
    IMG_4022.jpeg
    925,3 KB · Visninger: 24
Huff... Hvordan går det med deg i dag? :Heartred Det er ikke godt å ha det sånn. Jeg vet hvor jævlig irriterende det er å få en sånn kommentar når en vet at "det er nå det gjelder". Hvis det ofte ender opp med at han er for sliten, så er det kanskje bedre å forberede han noen dager i forveien, for så å gi han initiativet? Da vet han at de neste 4-6 dagene må han lage plass å ta initiativ til å pule deg. Hvis han også ønsker seg barn, må han jo faktisk trø til når det gjelder. Det har hjulpet her. Det har gjort at jeg klarer å stresse mindre rundt det og igjen blir mindre desperat (noe som også øker sexlysta for oss begge). Nå kommer ofte mannen meg i forkjøpet å spør når EL kommer og ordner sånn at ikke alt for mye annet kommer i veien den uken. Håper det ordner seg for dere :Heartred

God klem til deg:hug003
Takk for det :Heartred Jeg har vært veldig trøtt og sliten siste dagene. Det tok mye energi rett og slett, men vi fikk snakket godt og fint sammen om det, og han fikk en mer forståelse for det, og ønsker å prioritere det bedre, så da håper jeg det løser seg til slutt :joyful::Heartred
 
CD 16

Da tenker jeg at eggløsning har vært :) Vi fikk lagt inn aksjer i gårkveld også, så det er jeg veldig fornøyd med! Kom blod etter sex og. Sist gang jeg opplevde det, så ble jeg faktisk gravid den mnd, så krysser fingrene for at det går denne mnd!

Litt usikker om jeg er på DPO 1 idag, da jeg har to apper som sier det forskjellig? I følge premom så har jeg EL idag, men el slimet forsvant i går :shy:

Usikker på hva som kan være riktig? Noen som har erfaring om appene stemmer?
 

Vedlegg

  • IMG_4026.jpeg
    IMG_4026.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 11
  • IMG_4027.jpeg
    IMG_4027.jpeg
    741,8 KB · Visninger: 9
  • IMG_4028.jpeg
    IMG_4028.jpeg
    766,2 KB · Visninger: 9
DPO 2

Murres godt i magen i dag og, ømme nipler og veldig luftig i magen.

Veksling mellom løs mage og hard. Alt er egentlig det samme symptom jeg normalt sett har hver mnd.

Kjenne at det er skummelt å skrive det, men jeg har en følelse på at denne mnd så kan det faktisk klaffe, så jeg håper virkelig det :Heartred

Prøver bevisst å ta dagene med ro, da kroppen har vært gjennom mye stress siste perioden, så er livredd det skal ødelegge. Så da prioriteres det rolig trening i skog og mark og mye søvn :)
 
DPO 3

Litt samme symptom som i går. Det murres fortsatt litt både på venstre og høyre side. Kan det ha blitt slippet 2 egg?
Litt ømme nipler idag og, men ikke like mye som i går, og magen veksler fra løs til hard.

Dagene går fortsatt veldig sakte, og kjenner jeg ser fram til neste uke :)

Har både vært aktiv med lang rolig løpeøkt og ei yogatime. Har egentlig vært litt redd for å trene under dpo dagene, men kan ikke endre livet helt under prøvetiden heller :shy:
 
DPO 4

Kjenner igrunn ikke til så mye idag.
Niplene er bittelitt ømme, men ikke mye.
Fortsatt noe murringer på begge sidene tidligere idag, men det har gitt seg.

Nå kjenner jeg at jeg begynner automatisk å tenke at det kanskje ikke gikk denne mnd heller, og ja, det er alt for tidlig enda :woot:

Kjenner kroppen leter etter symptomer.

Sover også veldig dårlig dem siste nettene. Urolig og våkner mye for å gå på do, utrolig slitsomt :laughing002
 
DPO 5

Idag er det lite jeg kjenner på..
Hodepine som er veldig vanlig for meg i pms perioden har kommet, og suget på sjokolade. Blir helt koko etter sjokolade! :hungry:

Ellers så er niplene fortsatt bittelitt ømme, men veldig lite.
Magen murrer ikke mer, men er litt stram helt nederst?
Ellers så har jeg vært veldig varm inatt og idag, noe som er veldig uvant for meg å være. Er veldig frøspinne av meg, så den var litt ny, men så kjenner man jo på alt av symptomer :dead: og så klart oppblåst da.

Kjenner at jeg er skeptisk til at det gikk denne mnd, men må bare være positiv litt til :Heartred
 
Spent til tiden rundt IKM, håper det dukker opp to streker om ikke alt for lenge :love017
Relaterer at suget etter søtt og sjokolade blir veldig tydelig etter eggløsning. Opplevde det nå sist gang, og jeg er ikke spesielt søt-sugen av meg engang.
 
Spent til tiden rundt IKM, håper det dukker opp to streker om ikke alt for lenge :love017
Relaterer at suget etter søtt og sjokolade blir veldig tydelig etter eggløsning. Opplevde det nå sist gang, og jeg er ikke spesielt søt-sugen av meg engang.
Ja håper det! Enga magefølelsen tilsir at det ikke gikk denne mnd heller.
Haha du er ikke det? Nei jeg blir det kun en gang i mnd og det er når pms tiden er inne :laughing021
 
Ja håper det! Enga magefølelsen tilsir at det ikke gikk denne mnd heller.
Haha du er ikke det? Nei jeg blir det kun en gang i mnd og det er når pms tiden er inne :laughing021
Du er vel 6 DPO idag? Det er for tidlig for selv magefølelsen å si 'njet det gikk ikke' :hilarious: Gjennomsnittelig fester det seg først 8-9 dpo og videre må det ha litt tid å produsere hcg før det dukker opp på en test. Det blir spennende!!
 
DPO 6

I dag er faktisk energinivået litt bedre.
Kald i kroppen og bittelitt ømme nipler enda. Ellers så føles alt egentlig bare bra. Magen har sluttet å murre og :meh:

Nå skal det sies at jeg er veldig plaget med pms hver mnd, men nå var det bare lite av alt. Craver bare helt sykt etter sjokolade og smågodt, men det er likt seg hver pms :dance008

Lurer på om det kan være verdt å prøve Wild yam boksen jeg kjøpte til neste PP?
 
Du er vel 6 DPO idag? Det er for tidlig for selv magefølelsen å si 'njet det gikk ikke' :hilarious: Gjennomsnittelig fester det seg først 8-9 dpo og videre må det ha litt tid å produsere hcg før det dukker opp på en test. Det blir spennende!!
Jaa det er helt sant! Så får bare ha motet litt oppe enda :shy::Heartred
 
DPO 7

Dem siste dagene har virkelig vært trege :woot:
Ingen symptomer på noe idag, så da har kroppen normalisert seg etter EL.

Verken ømme nipler, ikke trøtt, ikke utflod (bare litt vått?) og magen er ikke like oppblåst.

Fortsatt tidlig, men kroppen har innstilt seg litt nå at det ikke gikk denne mnd, og testetranget er der heller ikke enda, så får se om jeg klarer å la være å teste meg før tr denne mnd. Har ikke klart det tidligere men :laughing002
 
DPO 8

Og fortsatt ingen symptomer. Man kan så klart bli gravid uten å ha symptomer så tidlig og, men så leser man om alle som kjenner så tidlig fra «dpo2» Da begynner man så klart å tenke at det ikke gikk denne gang heller.

Men vi håper fortsatt! Og testetrangen har startet å tatt seg opp nå, men prøve å holde meg til lørdag:)

Symptomer idag:
Vått utflod?
Hodepine (den jeg kaller for pms hodepina)
Trøtt! Men så har pollen sesongen startet :woot:
Bittelitt ømme nipler, og puppene er ikke like fyldige lengre (krympet litt:laughing002)
 
Back
Topp