32 ukers kontrollen

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
32 ukers kontrollen nærmer seg med stormskritt og her blir den tatt som rutinekontroll på sykehuset med ultralyd for vekstkontroll :happy: har time neste tirsdag og gleder meg så til å se lille igjen på ultralyden. Håper nå inderlig det fortsatt er en gutt:hilarious:

Flere som skal ha lik kontroll i uke 32?
 
Jeg skal også på kontroll i uke 32,men det er hos lege men han kan heldigvis ta ul for det er der jeg har hatt alle kontrollene til nå. Så det blir veldig spennende å se hvor sto han mener denne blir. :happy: syns bare det er så lenge til (12/8)
 
Jeg skal til jordmor på kontroll tirsdag om en uke, er da 30 uker på vei. Kjenner jeg er mest spent på symfysemålet og blodtrykket. Symfysemålet lå over normalen forrige gang, så spent på om det nå er gjennomsnitlig eller fortsatt ligger over:nailbiting:. Så har jeg hatt lavt blodtrykk og føler meg trøtt og slapp hver dag, så er nysgjerrig på blodtrykket
 
Jeg skal også på kontroll i uke 32 på sykehuset, men det er pga tidligere prematur fødsel. Veldig spent på hvordan han ligger og hvor stor de mener han er :) Skal også til legen den uka og er spent på symfysemål, det lå litt over snittet sist :rolleyes:
 
Last edited:
Jeg skal på 32 ukers kontroll på sykehuset neste torsdag. Da er jeg 33 uker på vei:p Blir tett fulgt opp hver mnd da:)
 
Skal også på sykehuset i uke 32 og ha ultralyd med vekstkontroll. Helt greit med flere kontroller, føler seg ekstra godt oppfulgt.
min 2 baby var litt mindre enn den 1, det oppstod et infarkt i morkaka. Derfor blir eg fulgt opp :)
 
Her er 32 ukers kontrollen hos jordmor, ikke på sykehuset. Var hos jm i går, så har jeg 32 ukers kontrollen neste uke :) Greit med tett oppfølging.
 
Jeg er i uke 32 neste uke og skal da først i uken på time til jordmor, så på sykehuset i slutten av uken for vekstkontroll og time på svangerskapspoliklinikken. :) Gleder meg til å se om lillegutt har blitt stor og at alt er som det skal være :happy::Heartred
 
Last edited:
Har også vektkontroll med UL på sykehuset i uke 32 (har time 10/8),pga lavt stoffskifte :) har jordmortime neste mandag som egentlig går under også kontroll uke 32 men blir en uke før pga det var da hun hadde ledig :)
 
Skal på ul i dag, spennende siden symfysemålet har vært over 2 siste gangene.. spent på hvor stor hun er :Heartpink og om det fortsatt er en hun.. hehe ;)
 
Skal til jordmor til uka, når jeg er 32+1. Da skal vi ha ammesamtale tror jeg:)
Har ultralyd/vekstkontroller jevnlig på sykehuset i tillegg, så jeg var nå på tirsdag og skal tilbake onsdag i uke 33. Han her er nå iallefall fortsatt en gutt :hilarious:
 
Jeg har kontroll hos jordmor i morgen, uke 32+1. Neste kontroll blir vekstkontroll på sykehus i uke 36. Gleder meg til å se baby igjen! Er blant annet spent på hvor mye han har vokst og om det er nok fostervann.
 
Her hos oss er det standard for alle med en vekstkontroll i uke 32 på sykehuset :happy:

Jeg har hatt min i dag :happy: gikk kjempebra og er så glad for å se lille kose seg i magehuset :rolleyes:
 
Back
Topp