32 uker :)

regnbuens farger

Forumet er livet
JUHU! Da er jeg 32 uker i dag :)

Har vært hos JM i dag tidlig på kontroll og alt så bra ut. Så skal jeg på UL på sykehuset i ettermiddag, gleder meg til å "se" dem igjen, selv om det bare er 2 uker siden sist.
Håper begge har vokst bra og håper virkelig at begge ligger med hodet ned som de gjorde på sist kontroll.

8 uker + 2 dager til termin, nå går det unna føler jeg (i hvertfall føler jeg det sånn akkurat i dag, hehe)!

Grattis og så flott at alt står bra til! Lykke til på UL i ettermiddag! :-)

Gratulerer med 32 uker, og så bra alt står bra til :) Hvordan gikk UL? :)

Gratulerer med 32 uker, jeg er også 32 uker i dag :-) Begynner å nærme seg nå!! Begynner å bli tyngre nå synes jeg, så tipper du merker det godt med to stykker ;-) Håper det gikk bra på ul :-)

Ja, da har vi vært på UL.

Alt stod bra til med begge to :) Gutten ligger med hodet ned og nærmest "utgangen" og han veier 2021 gr etter deres målinger. Jenta ligger med hodet opp og veier rett over 1900 gram. De har vokst fint begge to og det var fine bevegelser.

Livmorhalsen så også fin ut, 6 cm. Kjenner det er godt å være så langt og vite at alt står så bra til med dem begge to :) Da er det verdt alle de tunge dagene og søvnløse nettene emoticon

Flott at alt står bra til, de begynner å bli ganske store nå da! Spent på hvor store mine er i neste uke. Artig å få vite det så ofte, men førstemann hadde jeg ikke anelse før han kom :) Her ligger forresten også gutten først med hodet ned, sikra seg den plassen ja :)

Gratulerer med 32 uker! Godt at alt så bra ut på ul også :) Spent på å se hvor store jentene mine er blitt også :) Skal på ul neste uke :)

Er kjekt å bli fulgt opp så ofte når man har to i magen <3

Tobittesmå :) skrev:
Flott at alt står bra til, de begynner å bli ganske store nå da! Spent på hvor store mine er i neste uke. Artig å få vite det så ofte, men førstemann hadde jeg ikke anelse før han kom :) Her ligger forresten også gutten først med hodet ned, sikra seg den plassen ja :)

Gutta brøyter seg visst frem for å komme først ut i verden, hihi :) Spent på å høre hvor store dine er blitt også da!

VenterTvillinger88 skrev:
Gratulerer med 32 uker! Godt at alt så bra ut på ul også :) Spent på å se hvor store jentene mine er blitt også :) Skal på ul neste uke :)

Er kjekt å bli fulgt opp så ofte når man har to i magen <3

Ja, det er kjempefitn å få så tett oppfølging :) Hører gjerne hvor store jentene dine også har blitt :) Det er jo så spennende med 2 i magen!

Back
Topp